مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم خبر داد
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از نجات فرد محبوس در آتش مغازه سوهان‌فروشي واقع در بلوار بهار خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در مغازه سوهان‌فروشی خیابان بهار اظهار کرد: این حادثه ساعت 22:36 شب گذشته به آتش‌نشانی اعلام شد که نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مغازه دارای سه طبقه زیرزمین، همکف و بالا است که طبقه بالای آن به صورت انبار استفاده می‌شد طعمه حریق شده بود و مالک از طریق بالابر به طبقه بالا رفته بود تا به اطفای حریق بپردازد ولی به دلیل قطعی برق محبوس شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه با ورود سریع نیروهای آتش‌نشانی فرد نجات پیدا کرد گفت: اگر سه تا چهار دقیقه بیشتر زمان صرف می‌شد جان فرد به خطر می‌افتاد.

وی خاطرنشان کرد:‌ انفجار منبع مواد شیمیایی ساعت 18:50 دیروز از دیگر حوادث محسوب می‌شود که پنج نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند.

جعفری با اشاره به عملیات انجام شده از 25 تیر امسال گفت: آب‌افتادگی داخل منزل مسکونی واقع در پردیسان،  باز کردن درب منزل خیابان انسجام و عماریاسر، نشت سوخت خودرو واقع در پارکینگ پنج جمکران، قطع آژیر خودرو، واژگونی خودروی نیسان با بار سلیندر گاز مایع، واژگونی خودروی پژو و نشست چاه فاضلاب از جمله عملیات بخش ایمنی یک هفته اخیر است.

وی خاطرنشان کرد:‌ از جمله حوادث در بخش عملیات نجات می‌توان به نشت گاز خودرو میدان امینی بیات، محبوسی داخل منزل در پردیسان، سقوط کودک داخل گودال در بلوار 15 خرداد و انگشتربری اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد:‌ اطفای حریق‌های منزل واقع در خیابان ولیعصر، ضایعات در خیابان بعثت، خودرو در اتوبان قم تهران، اتصالی برق منزل در خیابان کیوانفر،  مغازه در بلوار الغدیر، پیک نیک داخل منزل و الوار چوب در جاده کاشان از جمله عملیات حریق در یک هفته اخیر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار