رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم:
رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم از موفقيت پسران دووميداني‌كار قم در كسب مقام نايب‌قهرماني پيكارهاي دانش‌آموزان كشور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: سی‌ و چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوره دوم کشور با حضور چهره‌های شاخص و نخبه این رشته از استان‌های مختلف به میزبانی شهر سنندج برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های دوومیدانی دانش‌آموزی 29 استان کشور حضور داشتند و تیم پسران قم در رده‌بندی نهایی بخش تیمی با اختلاف تنها دو امتیاز نسبت به تیم اصفهان، بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم با اشاره به موفقیت دوومیدانی‌کاران قم در کسب پنج مدال رنگارنگ این پیکارها، بیان کرد: در مجموع تمام اعضای تیم اعزامی قم عملکرد خوبی داشتند و تیم پسران دانش‌آموز قم مجموعا با کسب 756 امتیاز سکوی دوم این پیکارها را کسب کرد.

وی با اشاره به کسب مدال‌های طلا و نقره روز نخست این مسابقات، افزود: علی کشاورز و علی سلامتیان در رشته 110 متر با مانع نمایندگان قم بودند که به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم این رشته شدند و مدال‌های طلا و نقره به تیم دانش‌آموزان قم تعلق گرفت.

رضایی عنوان کرد: سومین مدال تیم دانش‌آموزان استان قم در مسابقات کشوری با درخشش سیدعلی هاشمی در رشته پرتاب وزنه به دست آمد، هاشمی در پرتاب خود با ثبت رکورد 12 متر و 14 سانتیمتر بالاتر از دیگر رقبا در صدر ایستاد و صاحب گردن‌آویز خوش‌رنگ طلا شد.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین مدال دوومیدانی‌کاران دانش آموز استان قم از مسابقات قهرمانی کشور در سنندج توسط محمدتقی مهرعلی در رشته سخت و طاقت‌فرسای پرتاب وزنه متوسط دوم با ثبت رکورد 12 متر و 17 سانتیمتر به دست آمد، در حالی که مهرعلی به تازگی از پیکارهای جهانی 2017 در کشور کنیا بازگشته است.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم یاد آور شد: پنجمین مدال تیم دوومیدانی دانش‌آموزان قم از مسابقات کشوری سال 1396 در سنندج با درخشش علی کشاورز در رشته پرش سه‌گام رقم خورد، کشاورز در این رشته موفق به ثبت رکورد 13 متر و 78 سانتیمتر و کسب مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات شد.

وی کسب این تعداد مدال را افتخاری بی‌نظیر برای دوومیدانی قم در مسابقات دانش‌آموزان کشور دانست و اظهار کرد: در پایان سی‌ و چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوره دوم کشور، اصفهان با 758 امتیاز قهرمان شد و دوومیدانی‌کاران قم با 756 امتیاز در جایگاه دوم ایستادند و کرمانشاه با 752 امتیاز به مقام سوم رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار