مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: جشنواره مردمی کرامت با محوریت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، شاهچراغ و شعار دهه کرامت به منظور توجه به عملکردهای مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی نشست خبری که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه عطوفت، مهربانی و رحمت از اصول دین مبین اسلام است، تصریح کرد: با توجه به این اصول باید برای نهادینه کردن شادی و نشاط در جامعه نگاه متفاوتی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بزرگان دینی بر ترویج شادی و نشاط مورد پسند اهل بیت(ع) تاکید دارند، اضافه کرد: دهه کرامت به عنوان دهه شادی به تایید رسیده است به همین علت باید همانند دیگر مناسبت های مذهبی به این مناسبت توجه کنیم و نقش محوری برنامه‌های دهه کرامت را بر مردم واگذار کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برگزاری جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت یاد کرد و گفت: این جشنواره با محوریت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، شاهچراغ و شعار دهه کرامت به منظور توجه به عملکردهای مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آستان‌های حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، شاه‌چراغ و رضوی از جشنواره مردمی کرامت حمایت می‌کنند، اظهار کرد: تا کنون نشست‌های هم‌اندیشی با حضور سازمان تبلیغات، نیروی مقاومت بسیج، سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری‌های تهران، مشهد، قم و شیراز، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، اتحاد انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و برخی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی برگزار شده است.

بهشتی‌پور یادآور شد: نشست هم‌اندیشی سخنرانان برجسته دینی با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار و در این نشست بر اهمیت ترویج فرهنگ نشاط و شادی مورد پسند اهل بیت(ع) در دهه کرامت تاکید شده است.

وی با بیان اینکه دوم تا سیزدهم به عنوان فرصتی برای ثبت‌نام افراد در جشنواره مردمی کرامت تعیین شده است، مطرح کرد: افراد می‌توانند آثار خود را از سیزدهم تا سی و یکم مردادماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برگزاری گردهمایی فعالان مردمی دهه کرامت سراسر کشور همزمان با عید غدیر در قم یاد کرد و گفت: در حاشیه این گردهمایی از برترین‌های جشنواره مردمی کرامت با پنج کمک هزینه سفر به عتبات، 110 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای متبرکه آستان‌های مقدس تقدیر می‌شود.

وی تشکیل کمپین شادی با عنوان نذر شادی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت امسال برشمرد و ادامه داد: این برنامه از دهه کرامت تا دهه ولایت با محوریت مشارکت‌های مادی و معنوی مردم برای رفع مشکلات نیازمندان برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار