مسؤول دبیرخانه همایش ملی فقه هنر:
مسؤول دبیرخانه همایش ملی فقه هنر گفت: این همایش به صورت دو سالانه برگزار می‌شود و امسال دومین دوره همایش ملی فقه هنر در دی ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی همازاده در نشست خبری دومین همایش ملی فقه هنر با اشاره به مهلت ارسال مقالات به این همایش اظهار کرد: فراخوان همایش از تیرماه آغاز شد و پایان مهرماه آخرین مهلت برای ارسال مقالات به همایش ملی فقه هنر است.

وی ادامه داد: به جمعی از اساتید حوزه علمیه برای همایش ملی فقه هنر سفارش مقاله دادیم و چکیده مقالات این همایش در اواخر آذرماه چاپ خواهد شد، زمان برگزاری همایش فقه هنر هم در نیمه دوم دی ماه امسال است.

مسؤول دبیرخانه همایش ملی فقه هنر افزود: متولی برگزاری همایش ملی فقه هنر مدرسه اسلامی هنر است و نهادهایی همچون مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در برگزاری این همایش همکاری دارند، اعضای برگزار کننده نخستین دوره همایش ملی فقه هنر در نخستین دوره با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند، رهبری در این دیدار بر ضرورت ادامه پرداختن به بحث فقه هنر تاکید داشتند.

همازاده با اشاره به مستمر بودن برگزاری همایش فقه هنر اظهار کرد: این همایش به صورت دو سالانه برگزار می‌شود، در این راستا قرار است که مدرسه اسلامی فقه هنر تشکیل شود و تعداد محدودی از طلاب دروس خارج در این مدرسه پذیرش خواهند شد.

مسؤول دبیرخانه همایش ملی فقه هنر در پایان خاطرنشان کرد: باید به بحث فقه هنر با کیفیت پرداخته شود، پرداختن به این بحث اهمیت زیادی دارد و امروز به مباحث فقهی هنر نیاز داریم، همایش ملی فقه هنر وادی‌های جدیدی را برای پژوهشگران باز کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار