مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف:
مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه «بانوي كرامت» از اين رسانه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی با اشاره به برنامه‌‌های رادیو معارف ویژه دهه کرامت اظهار کرد:  بانوی کرامت از جمله برنامه‌های رادیو معارف بوده که روز سوم مرداد مصادف با سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پخش این برنامه از ساعت 8:40 تا 10 در دستور کار است و این برنامه به زندگی کریمانه با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه شخصیت حضرت معصومه(س) به عنوان بانوی کرامت از دیگر محورهای این برنامه است گفت: شخصیت و شأن کریمه اهل بیت(س) با توجه به نامگذاری روز ولادت ایشان به عنوان روز دختر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی عنوان کرد: اعظم ایرانی به عنوان سردبیر، تهیه‌کننده و نویسنده این برنامه است فرشته تختی محقق و مدرس حوزه و دانشگاه مسؤولیت کارشناسی و محبوبه شیرعلی عهده دار اجرای این برنامه هستند.

محمودی از پخش ویژه برنامه سلام از دوم تا هشتم مرداد امسال از رادیو معارف خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 21:30 تا 22:30 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بر اساس شعار امسال مبنی بر اینکه «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشید» پخش می‌شود و مباحثی در زمینه شادی در قرآن، حدیث و سیره اهل بیت(ع) و شادی در سیره علما پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: جلوه‌های شادی اهل بیت(ع) از دیگر مباحث مطرح شده در این برنامه است. شاد کردن امامان و امامزادگان، شاد کردن دل اموات و ارزش شاد کردن دل مؤمن از محورهای دیگر این برنامه به شمار می رود.

وی یادآور شد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، حجت‌الاسلام فرهاد عباسی به عنوان کارشناس، رضا حبیبی  به عنوان گوینده و عابدینی به عنوان گزارشگر در این برنامه ایفای نقش می کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار