مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون 12 پل عابر پیاده احداث شده و برنامه ریزی شده تا در نیمه دوم امسال نیز هشت پل جدید احداث کنیم.
کد خبر: ۴۶۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با بیان اینکه در نیمه دوم سال گذشته 6 پل عابر پیاده احداث شد گفت: با وجود مشکلاتی عدیده و پیگیریهای متعدد از طریق پیمانکاران توانستیم در سه ماهه نخست امسال 6 پل عابر پیاده در سطح شهر احداث کنیم.

وی با بیان اینکه 23 نقطه به پیمانکار برای احداث پل عابر پیاده تحویل شده است افزود: تاکنون 17 مورد از این پل‌ها احداث شده و هشت پل عابر پیاده نیز در دستور کار برای احداث می باشد که تا پایان سال به اتمام می رسد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تحویل موقت پل‌ها شامل 10 پل بوده که سعی داریم هرچه سریع‌تر آنها را تحویل بگیریم.

وی بیان کرد: پس از این مرحله بحث بررسی شرایط برای مکانیزه سازی در برنامه قرار می‌گیرد که انشاالله این بخش را نیز به زودی پیگیری و اجرایی کنیم.

شعبان‌زاده با بیان اینکه 28 پل عابر پیاده در شهر قم وجود دارد خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون 12 پل عابر پیاده احداث شده و برنامه ریزی شده تا نیمه دوم سال نیز هشت پل را به بهره برداری برسانیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار