مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم:
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم از افزايش سقف صادرات فعالان خوشه سنگ قم به كشورهاي منطقه طي يكسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار با جمعی از مدیران واحدهای صنعتی با اعلام این خبر اظهار کرد: فعالان خوشه سنگ قم با هماهنگی و همکاری مثال زندنی خود با عامل توسعه و مسوولان اتحادیه خود توانسته‌اند گام‌های موثری در راستای توسعه بازار‌های صادراتی بردارند.

وی با بیان اینکه امسال به‌عنوان دومین سال فعالیت عامل توسعه خوشه سنگ به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خوشه سنگ قم به‌عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی کشور در نظر گرفته شده بود با استفاده از تجربیات و تعامل مناسب با سایر خوشه‌های کسب و کار قم در کمترین زمان ممکن توانست اقدامات و گام‌های بزرگی در بخش‌های مختلف برنامه‌های عمل خود بردارد.

طیبی‌نژاد با شاره به برنامه‌های و راهبردهای سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در بخش تولید ایرانی گفت: نگاه اصلی افزایش کیفیت کالای ایرانی با هدف توسعه صادرات محصولات داخلی است.

وی افزود: برای دستیابی به این مهم نیز برنامه‌های حمایتی خوبی از سازمان صنایع کوچک ابلاغ شده و ما در استان در قالب خوشه‌های صنعتی به‌دنبال پیاده سازی و اجرایی کردن آنها هستیم و خوشبختانه این برنامه‌ها در سطح صنایع کوچک قم موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم دستیابی به برنامه‌های پیش بینی شده را نتیجه اعتماد بخش خصوصی به این شرکت به‌عنوان نماینده بخش دولتی صنعت ارزیابی و تاکید کرد: اگر دوره‌ای آموزشی، تور و یا حضور در نمایشگاهی به صورت جدی و تاثیر گذار برگزار شده سبب آن حضور و مشارکت خود فعالان صنایع کوچک بعنوان بخش خصوصی است و ما قدردان این همکاری و هم‌افزایی هستیم.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی، تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و هم افزایی تولید کنندگان سنگ را عامل مهم در رشد صادرات دانست و گفت: یکی از موضوعاتی که در بحث صادرات نقشی موثر داشت نوع و دانش بسته بندی محصولات این صنعت برای ورود به بازارهای خارجی بود که این اقدام نیز با حمایت عامل توسعه خوشه سنگ قم به بهترین نحو ممکن اجرایی شد و مورد استقبال تجار و مصرف کنندگان خارجی قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار