رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم گفت: يكي از مهمترين اولويت‌هاي هیأت‌ براي توسعه و تحول در بسكتبال قم تعامل با بخش خصوصي و علاقمندان به سرمايه‌گذاري در اين رشته است.
کد خبر: ۴۶۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی سخایی اظهار کرد: هیأت‌ بسکتبال استان قم با توجه به رسالت خود و در راستای پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی شده، مانند سال قبل آماده همکاری با تمامی اشخاص دارای باشگاه‌های خصوصی در دو بخش آقایان و بانوان است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس از تمامی عزیزان فعال و زحمت‌کش در عرصه باشگاه‌داری خصوصی استان قم در رشته بسکتبال، خواهشمندیم تا در صورت تمایل با در دست داشتن مدارک معتبر همه روزه از ساعت ١٧ تا ٢٠ به دفتر هیأت‌ بسکتبال در سالن شهید رضائیان قم مراجعه کنند.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم در ادامه به اعزام تیم بسکتبال جوانان دختر قم به رقابت‌های منطقه یک قهرمانی کشور اشاره و عنوان کرد: این تیم در شهر ساری با حریفان خود به رقابت پرداخت و سرانجام با کسب یک پیروزی و دو شکست از صعود به دور بعد باز ماند.

وی همچنین با اشاره به حضور تیم مینی‌بسکتبال پسران قم در مسابقات منطقه یک ایران، یاد آور شد: این رقابت‌ها به میزبانی تهران به انجام رسید و بسکتبالیست‌های آینده‌دار قم که محصول طرح استعدادیابی این رشته زیر نظر مربیان با دانش بسکتبال قم هستند برابر حریفان قرار گرفتند.

سخایی افزود: اشکان قاضی، سروش کاظمی، سیدامیرحسین حسینی، شاهین یگانه‌بهمن، شهاب اسدی‌اربابی، محمد مصطفی یعقوب‌لو، محمدمهدی بیانی، محمدامین زند، محمدامین نجفی‌مطلق، محمدحسین علی‌اکبری، محمدرضا زندیه و مجتبی یعقوبی بازیکنان این تیم به شمار می‌روند.

وی در پایان اظهار کرد: تیم مینی بسکتبال دختران نیز یکی از اعزام‌های هیات بسکتبال به رقابت‌های کشوری سال جاری بود که این تیم با دو باخت به کار خود پایان داد، در حالی که بازی اول را با نتیجه ٣٤ بر ٢٥ به سمنان و بازی دوم را با نتیجه ٥٥ بر ٣٩ به مازندران واگذار کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار