مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه پل پردیسان به علت عدم همکاری شهرداری در اتمام تملکات پل تنها با ۶۰ درصد ظرفیت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، حسن صبوری به بیان آخرین وضعیت پروژه پل پردیسان پرداخت و اظهار داشت: شروع  پروژه پل پردیسان از سال 88 و با همکاری دو ارگان شهرداری و اداره راه بوده و در تعریف پروژه بخش مدیریت و انجام تملکات پروژه به عهده شهرداری و اجرای پروژه به عهده اداره راه گذاشته‌شده است.

وی با ابراز تأسف از عدم همکاری شهرداری برای اتمام تملک زمین مورداحتیاج پروژه افزود: متأسفانه هنوز تمام زمین مورد نیاز برای اتمام پروژه پل پردیسان در اختیار اداره راه قرار نگرفته  و این امر سبب نیمه‌تمام ماندن پروژه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  از برگزاری جلساتی با مسئولیت  اداره راه با مالکان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای حل مشکل پروژه بارها اداره راه با مالکان در محل استانداری جلساتی را برگزار کرده که به علت عدم  همکاری شهرداری  نتوانستیم مشکل را حل کنیم.

وی با تأکید بر آزادسازی هر چه سریع‌تر مسیر خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه  به علت ممانعت مالکان از انجام کار و پیشرفت پروژه متأسفانه 8 ماه قبل  درخواست ماده 48 کرده و خواستار کناره‌گیری از پروژه شده است.

صبوری با اشاره به مطالبات مردمی از اداره راه برای اتمام پروژه پردیسان گفت: متأسفانه مطبوعات و مردم علت تأخیر این پروژه را اداره راه می‌دانند درحالی‌که مشکل پروژه به علت تمام نشدن تملکات بوده و چنانچه تملکات برای لوپ چهارم تکمیل نشود پروژه با 60 درصد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  به عدم بهره‌برداری کامل از پروژه اشاره کرد و ادامه داد: با بهره‌برداری 60 درصدی از پروژه پل پردیسان تنها کسانی می‌توانند از این پل استفاده کنند که از سمت قم به سمت پردیسان قصد تردد داشته باشند و مسیر پردیسان به سمت جاده اصفهان بسته می‌ماند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار