با صدرنشینی تیم آتلیه طهران؛
هفته نخست مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان قم با صدرنشینی تیم آتلیه طهران به پایان رسید.
کد خبر: ۴۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ جوانان استان قم روز شنبه با برگزاری ۴ مسابقه و با شرکت ۸ تیم آغاز شد که در پایان دیدارهای هفته اول آتلیه طهران در صدر قرار گرفت.

در مسابقات هفته نخست که شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی نخلستان و پس از رقابت‌های لیگ نوجوانان برگزار شد تیم فوتسال آتلیه طهران در دیدار برابر مرصاد ۴ بر صفر به پیروزی رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به رقبای خود صدرنشین شد.

حسن تاجر، محمد باقر عباسی و مهدی محمدپور (٢ گل) برای آتلیه در این بازی به ثمر رساندند در حالی که بازی در نیمه نخست یک بر صفر به سود آتلیه پایان یافته بود اما مرصاد نتوانست در نیمه دوم به بازی برگردد و شکست سنگینی را متحمل شد.

آرش نوین ایرانیان دیگر تیم موفق و برنده هفته نخست بود که در بازی برابر ماهان ۴ بر یک صاحب برتری شد و حسین صادقی (٢ گل)، محمدرضا سبز آبادی و امیرحسین مرادی برای آرش و محمدرضا محقق برای ماهان در این مسابقه گلزنی کردند.

تیم فوتسال آپکو پارس در دیدار برابر منتظران یک بر صفر صاحب برتری شد و تک گل این تیم را حمید اسماعیلی وارد دروازه حریف کرد و دیدار تیم‌های سید ذاکر و مهدیار به تساوی یک بر یک انجامید که محمد مهدی طهماسبی برای سیدذاکر و حسن میرزایی برای مهدیار در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.

در جدول رده بندی و تا پایان هفته نخست آتلیه طهران صدرنشین است و تیم‌های آرش نوین ایرانیان و آپکو پارس در رده‌های دوم و سوم هستند و رتبه چهارم و پنجم در اختیار ذاکر و مهدیار است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار