دبير هیأت‌ موتورسواري و اتومبيلراني استان قم مطرح کرد
دبير هیأت‌ موتورسواري و اتومبيلراني استان قم از موفقيت موتورسوار آينده‌دار قم در كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي موتور كراس ايران خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰ 20 July 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صالحی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شاهد برگزاری پیکارهای راند دوم موتورکراس قهرمانی کشور به میزبانی هیأت‌ همدان بودیم و خوشبختانه نماینده قم قهرمان شد.

وی ادامه داد: در واقع بعد از اینکه نخستین راند مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در سال 1396، اردیبهشت ‌ماه در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، راند دوم این مسابقات به میزبانی هیأت‌ همدان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

دبیر هیأت‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: این مرحله از رقابت‌ها در پیست موتورکراس جاده ملایر مقابل سد اکباتان مجموعه ورزشی شهید مفتح برگزار شد و هر استان مجاز به معرفی دو موتورسوار در هر کلاس بود که خوشبختانه محمدصادق دانش‌پژوه از قم قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راند دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور شاهد رقابت تعداد ۱۲۰ موتورسوار از ۲۰ استان کشور بودیم در رده‌بندی نهایی بخش تیمی این راند، تیم هیأت‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران با کسب ۱۶۸ امتیاز عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کرد.

صالحی عنوان کرد: تیم هیأت‌ اصفهان با کسب ۹۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم موتورکراس توابع تهران با کسب ۸۲ امتیاز سوم شد، ضمن اینکه رقابت‌ها در کلاس‌های مختلف با یکدیگر رقابت کردند و قهرمانی رقابت‌های کلاس 150 سی‌سی نصیب محمدصادق دانش‌پژوه از قم شد.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های اتومبیلرانی سرعت کشور در روزهای پایانی هفته جاری اشاره و بیان کرد: دومین راند از پنج راند پیش‌بینی شده این مسابقات با حضور قهرمانان برجسته سراسر ایران به میزبانی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران و زیر نظر کمیته سرعت روز جمعه سی‌ام تیر ماه برگزار می‌شود.

صالحی در پایان اظهار کرد: در این مرحله از رقابت‌ها اتومبیلرانان حرفه‌ای در کلاس‌های استاندارد، توربو، جی‌تی و آزاد حضور دارند و بعد از پشت‌سر گذاشتن یک مرحله با آمادگی کامل، اوج هیجان در سرعت را برای علاقمندان به این رشته در پیست آزادی به نمایش خواهند گذاشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار