مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم خبر داد
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: سال گذشته از 64 هزار زائر از 16 کشور و 30 استان در ایام اربعین در مصلی قدس پذیرایی شد.
کد خبر: ۴۶۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۵ 20 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر ولدان با اشاره به جایگاه نماز جمعه در کلام مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر نامیدند، شهر قم در راه اندازی قرارگاه فرهنگی نماز جمعه پیشگام بود , اعتقاد داریم که هنوز به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این خصوص عمل نشده است.

وی با بیان اینکه طی یک سال اخیر همایش‌های کشوری متعددی همچون حوزه انقلابی در مصلی قدس برگزار شد، ادامه داد: از مدیران دعوت می‌کنیم که در پشت تریبون نماز جمعه قرار بگیرند و به مردم گزارش بدهند.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: مصلی قدس متعلق به تمام نهادها است و مدیران می‌توانند که از این مصلی در برنامه‌های مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که خدمت به نماز جمعه، خدمت به دین خدا است و مدیران باید پشتیبان نهاد نماز جمعه باشند.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: سال گذشته 13 هفته طرح رقابت در خدمت در نماز جمعه شهر قم برگزار شد و این هفته این برنامه با حضور سلیقه مدیرکل بهزیستی برگزار می‌شود.

ولدان با اشاره به وضعیت فعلی و ظرفیت مصلی قدس اظهار کرد: سال گذشته از 64 هزار زائر از 16 کشور و 30 استان در ایام اربعین در مصلی قدس پذیرایی شد و امسال هم این مصلی میزبان زائرین اربعین حسینی خواهد بود و قرارگاه اربعین در مصلی قدس دایر است.

وی ادامه داد: آماده هستیم که از ابتدای سال تحصیلی مصلی قدس به عنوان یکی از اماکن تدریس دروس حوزه علمیه استفاده شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار