رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف حدود 93 کيلوگرم ترياک در قم خبر داد. رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری چهار نفر سارق غیربومی در قم، که عضو یک خانواده بودند و از زائران سرقت می کردند خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵ 20 July 2017
به گزارش تابناک قم، غلام عباس بلفکه رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله‌ای را توسط یک دستگاه تریلی با عبور از محور مواصلاتی استان به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با موادمخدر استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با اعزام دو اکیپ عملیاتی به محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروهای عبوری تریلی شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: در ادامه با انتقال خودرو به یگان و تلاش چندین ساعته مأموران حدود 93 کیلوگرم تریاک در قالب 93 بسته موسوم به یک کیلوگرمی کشف و متهم دستگیر شد.

سرقت از زائران در قم توسط ۴ عضو یک خانواده

سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز اظهار داشت: با توجه به وصول تعدادی پرونده سرقت از زائران حضرت کریمه اهل بیت(س) موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی بلافاصله ضمن تشکیل کمیسیون ویژه سرقت در پلیس آگاهی استان اکیپ‌هایی از مأموران آگاهی و انتظامی به صورت نامحسوس اقدام به گشت زنی در حرم مطهر کرده و سرانجام سارقان که چهار عضو یک خانواده بودند دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهمان در پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت از زائران اعتراف و در بازرسی از منزلشان ۱۲ کیف زنانه و تعداد قابل توجهی گوشی تلفن همراه کشف شد.

وی افزود: چون برخی از سرقت‌ها به پلیس اعلام نشده تلاش جهت شناسایی تمامی مالباختگان ادامه دارد بنابراین از کسانی که مورد سرقت واقع شده‌اند درخواست می‌شود تا به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کنند.

سرهنگ کرمی در پایان به هموطنان توصیه کرد: در اماکن مذهبی و یا عمومی هرگز کیف خود را هنگام نماز و گوشی تلفن همراه را در زمان شارژ رها نکنند و حتی المقدور از آوردن پول زیاد، طلا و لوازم غیرضروری در اماکن شلوغ خودداری کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار