تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به‌عنوان نماینده قم حاضر خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 19 July 2017
به گزارش تابناک قم، پس از شکت تیم فوتبال صبای قم برابر استقلال خوزستان در هفته پایانی که منجر شد سقوط صبایی‌ها به لیگ دسته اول قطعی شد، پس از گذشته چند روز از پایان لیگ مسئولان صبا وعده بر ماندگاری دادند و گفتند به دلیل انحلال باشگاه نفت نماینده آن در لیگ برتر باقی می‌ماند.

این گمانه‌زنی و شایعات با بی‌خبری از حال و اوضاع باشگاه نفت و سکوت مسئولان سازمان لیگ هر روز قوت بیشتری پیدا می‌کرد تا اینکه پس از انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال باشگاه نفت سکان تیم خود را در لیگ هفدهم به دست علی کریمی داد.

باز هم امید در حوالی باشگاه صبا جریان داشت و مسئولان این تیم هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر تشکیل تیم و معرفی کادر فنی جدید انجام ندادند تا وضعیت نفت کاملاً مشخص شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال امروز آخرین‌مهلت اعلام آمادگی باشگاه نفت بود که این تیم تمام افراد خود و کادر فنی را به سازمان لیگ فوتبال معرفی کرده و از این‌ پس خود را برای برگزاری سوپر جام آماده می‌کند.

نفتی‌ها که در فصل گذشته با هدایت علی دایی قهرمان جام حذفی ایران شدند حالا باید در دیدار سوپر جام به مصاف قهرمان لیگ برتر یعنی پرسپولیس تهران بروند و برابر این تیم صف‌آرایی کنند.

آغاز تمرینات نفت یعنی پایان عمر صبا در لیگ برتر که به‌طور رسمی مشخص شد صبای قم از امسال باید در لیگ دسته اول توپ بزند تا شاید شانسی برای حضور مجدد در لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیدا کند.

صبا که در لیگ برتر همیشه مشکل مالی داشته حالا باید منتظر بماند که وضعیت مالی خود را در لیگ دسته اول که تعداد تیم‌های بیشتر و رقابت نزدیک و جذابی دارند را برطرف کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار