در هفته دوم ليك كشتي نوجوانان كشور رقم خورد
كشتي‌‌گيران استان قم هفته دوم رقابت‌هاي ليگ كشتي نوجوانان كشور را با شكستي سنيگن در جدال با رقباي تهراني خود پشت‌سر گذاشتند.
کد خبر: ۴۶۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 19 July 2017
به گزارش تابناک قم، استارت دوره جدید رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان با عنوان لیگ منطقه‌ای و با هدف رشد و توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه، طبق برنامه‌ریزی کمیته لیگ فدراسیون کشتی از نیمه دوم تیر ماه زده شد.

این در حالی است که لیگ کشتی منطقه‌ای نوجوانان باشگاه‌های کشور در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به انجام می‌رسد و تیم‌ها در زمان رویارویی با یکدیگر در هر سه رشته برابر یکدیگر به میدان می‌روند تا نخبه‌های این رشته از طریق لیگ شناسایی شوند.

بعد از اینکه طبق برنامه‌ریزی کمیته لیگ فدراسیون کشتی در هفته نخست پیکارهای سال 1396 لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی رده سنی نوجوانان کشور هفت مسابقه در شهرهای مختلف از جمله در قم به انجام رسید و با رویاروی قم و مرکزی همراه بود، تیم قم در هفته دوم برابر تیم تهران به میدان رفت.

در هفته نخست این پیکارها تیم کشتی شهدای مدافع حرم به نمایندگی از قم میزبان تیم هیأت‌ مرکزی بود و در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه با حمایت تماشاگران پرتعداد علاقمندان به کشتی از حریف خود پذیرایی کرد و برابر حریف در کشتی فرنگی و پهلوانی به برتری دست یافت اما در کشتی آزاد به حریف باخت.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان شهدای مدافع حرم قم در مقابل تیم کشتی فرنگی مرکزی از 10 مسابقه موفق به کسب پیروزی هشت بر دو شد در کشتی پهلوانی دو بر یک به برتری رسید و در کشتی آزاد هفت بر سه به حریف باخت اما در هفته دوم برابر تهران عملکرد ضعیفی داشت.

تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم مقابل تیم تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشور در رشته آزاد 9 بر صفر به تهران باخت و در رشته پهلوانی نیز سه بر صفر مغلوب شد، ضمن اینکه در کشتی فرنگی نیز تهرانی‌ها با حساب هشت بر دو نماینده قم را شکست دادند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار