رئیس پلیس آگاهی استان قم:
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: باند سارقان حرفه‌ای که به‌صورت خانوادگی اقدام به سرقت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۶۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 19 July 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی ‌امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وصول تعدادی از پرونده‌های سرقت از زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) مراتب مورد دستور کار پلیس استان قرار گرفت و به همین جهت کمیسیون ویژه‌ای در آگاهی تشکیل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: پلیس استان توانست در گشت‌زنی بسیار هدفمند و هوشمندانه که در داخل حرم مطهر داشت یک باند سرقت از زائران را به‌صورت خانوادگی دستگیر کند که این باند سرقت در قالب 4 نفر یعنی زن، شوهر، دختر و پسر بودند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت در بازجویی‌های فنی گفت: در بازرسی از منزل آن‌ها توانستیم حدوداً دوازده عدد کیف زنانه، تعداد قابل‌توجهی موبایل زنانه و مبلغ بسیار هنگفتی پول از این سارقان کشف کنیم.

کرمی با توصیه به زائران حرم حضرت معصومه(س) گفت: در هنگام زیارت حرم مطهر باید بسیار هوشمندانه عمل کنند، چراکه زائران در هر وضعیتی مشغول سرقت هستند، هنگام اقامه نماز کیف و موبایل خود را به‌صورت رهاشده ول نکنند چراکه سارقان در کمین این افراد هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار