همزمان با سراسر کشور
هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان قم همزمان با سراسر کشور روز جمعه 30 تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 19 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد مظفری رئیس هیأت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان قم، در خصوص برگزاری این انتخابات گفت: سازمان نظام پزشکی از سال 1335 تاسیس شده که نخستین قانون آن در سال 1339 تدوین و آخرین بار نیز در سال 1383 قانون این سازمان بازنگری شد.

وی افزود: هر چهار سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود که در استان قم 17 نفر در 6 گروه پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، کارشناسان پروانه دار و لیسانس مامایی انتخاب خواهند شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان قم تصریح کرد: از استان قم 67 نفر کاندیدا شده‌اند و 2 هزار و 800 نفر در 6 گروه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

مظفری بیان کرد: انتخابات سازمان نظام پزشکی به صورت همزمان در کل کشور در 30 تیر ماه برگزار می‌شود که زمان اجرای آن از ساعت 8 صبح تا 8 شب خواهد بود.

وی به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک و دستی اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های این انتخابات برگزاری آن به صورت الکترونیک است تا پزشکان و گروه‌های دیگر بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کرده و میزان مشارکت بالا رود.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان قم با بیان اینکه تمام تمهیدات امنیتی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است گفت: فرد دارای صلاحیت برای شرکت انتخابات می‌تواند از طریق گوشی، تبلت یا سیستم خود وارد سایت شده و کد 12 رقمی را دریافت کند، پس از دریافت رمز یک ساعت فرصت دارد به سامانه مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کند.

مظفری بیان کرد: در صورتی که به هر دلیلی فرد موفق نشد در طول یک ساعت در انتخابات شرکت کند، می‌تواند بار دیگر کد را دریافت کرده و در مدت زمان یک ساعت در انتخابات شرکت کند، در صورتی که بار دیگر نیز موفق به شرکت در انتخابات نشد، می‌تواند به صورت غیر الکترونیک در انتخابات شرکت کند.

وی گفت: صندوق اخذ آرا به صورت غیرالکترونیکی نیز در دانشگاه علوم پزشکی قم مستقر بوده و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا است که امیدواریم شاهد حضور گسترده در این انتخابات باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار