حسین گلستانی قهرمان دو دوره آسیا و اقیانوسیه، یک دوره قهرمان مسابقات پاراآسیایی اینچئون، قهرمان مسابقات باشگاهی آسیا و قهرمانی المپیک 2016 ریو که به تازگی نیز همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران موفق به کسب قهرمانی و نشان طلای پیکارهای معلولین قهرمانی آسیا شد، به طرح دغدغه های خود پرداخت.
کد خبر: ۴۶۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۵ تا ۱۳ تیرماه سال جاری در هانگژو چین برگزار شد و گلستانی در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا شد. تیم ایران نیز در فینال با غلبه بر قزاقستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مسابقات والیبال نشسته به بازیکنان شرکت کننده در مسابقات با توجه به مقامی که آن تیم بدست آورده ،مدال داده می شود.

وی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات تیم ایران برابر تیم‌های چین، ژاپن، سریلانکا، قزاقستان و عراق به پیروزی رسید و سطح این رقابت ها بسیار بالا بوده ولی چون سطح تیم ایران از آسیا هم بالاتر است ما همیشه قهرمان می شویم. 

گلستانی با اشاره به خواسته و دغدغه های خود گفت: مسئولان بدانند پایان ورزش یک ورزشکار، پایان زندگی وی نیست بنابراین باید به فکر شغلی برای آینده قهرمانان باشند. 

وی خاطرنشان کرد: متولد 1370 هستیم و از چند سال پیش تمام وقت خود را در اردوهای تدارکاتی، تمرین و مسابقات می گذرانم ولی از نظر مالی تامین نیستیم و برای آینده خود نیز برنامه شغلی مناسب نداریم. 

گلستانی اظهار داشت: رشته فوتبال با سایر رشته های دیگر متفاوت است، در فوتبال سقف قراردادها و پاداش ها مشخص است ولی در رشته های ما بعد از مدت ها تمرین، اردو و مسابقه، اگر قهرمان شویم ممکن است تجلیلی از ورزشکاران صورت گیرد. 

وی گفت: کسی که برای قهرمانی و افتخارآفرینی نظام جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی تلاش می کند نباید دیگر دغدغه شغل و مسائل مالی را داشته باشد. 

وی ادامه داد: زمان بازگشت از مسابقات پارالمپیک ریو از مسئولان استان خواسته هایی را داشتم که متاسفانه محقق نشد و مایل نیستم باردیگر آنها را تکرار کنم. 

گلستانی اظهار داشت: بنده ممکن است تا پنج یا شش سال دیگر در تیم ملی باشم ولی در آینده برای تامین زندگی خود باید چه کار کنم، بنابراین مهمترین دغدغه ما تامین امنیت شغلی برای قهرمانان ورزشی است. 

وی با بیان اینکه از اکنون باید خود را برای مسابقات لیگ جهانی آسیا در اردیبهشت ماه سال 97 آماده کنم، گفت: این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می شود ولی ما باید تمرین و اردوهای خود را داشته باشیم. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار