رئیس شورای شهر قم تاکید کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قم بر لزوم رعایت معماری اسلامی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم تاکید کرد.
کد خبر: ۴۶۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی دوشنبه شب در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش مدیران شهر در افتتاح تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم اظهار کرد:  این پروژه هفته گذشته در زمانی بسیار مطلوب به بهره‌برداری بود و بعضا به صورت سه شیفت در آن کار می‌شد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف پروژه شهدای مدافع حرم بیان کرد: اجرای این پروژه اقدامی بسیار خوب و موثر در بهبود ترافیک این منطقه بود.

بیاتی با تاکید بر اینکه افتتاح این پروژه‌ها به مردم امید داده و تاثیر بسزایی در تقویت ارتباط مردم و شهرداری دارد گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع راه‌آهن، فرودگاه و بلوار پیامبر اعظم داشتیم که تصمیمات خوبی در آن اخذ شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اهداف شورای چهارم را جذب سرمایه‌گذار در شهرداری عنوان کرد و گفت: این مساله روی روال خوبی افتاده است و امیدواریم نظارت دقیق بر زمان‌بندی و مفاد قراردادها صورت گیرد تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم رعایت معماری اسلامی در بلوار پیامبر اعظم را بسیار مهم خواند و گفت: از طرف دیگر شهرداری برنامه توجه به سرمایه‌گذاری در مناطق را نیز باید مد نظر قرار دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند قمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
برخلاف تصور اولیه، تقاطع سه سطحه شهدای حرم شکل مطلوبی اجرا شده و باعث تسهیل و روانی ترافیک شده همچنین در مدت زمان نسبتاً کمی اجرا شده است. خسته نباشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار