مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم خبر داد
مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم گفت: اجرای طرح همیار صنعت از حدود دو ماه پیش توسط این دانشگاه آغاز شده و اجرای این طرح بازخورد خوبی در صنعت استان قم داشته است.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، جواد راستی در کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش استان قم که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، با اشاره به محل استقرار دبیرخانه کمیته استانی ارتباط بین صنعت و دانشگاه اظهار کرد: این دبیرخانه در دانشگاه صنعتی قم مستقر می‌شود چرا که این دانشگاه عملکرد خوبی در زمینه ارتباط با صنعت داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی قم در زمینه نهادهای ترویج کننده نانو در کشور رتبه پنجم را کسب کرد، در حالی که رتبه دانشگاه صنعتی شریف در این زمینه دهم بود.

مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم افزود: اجرای طرح همیار صنعت از حدود دو ماه پیش توسط این دانشگاه آغاز شده است و گروه‌هایی از دانشگاه صنعتی قم با ورود به کارخانه‌های استان برای حل مشکلات تلاش کردند، اجرای طرح همیار صنعت بازخورد خوبی در صنعت استان قم داشته است.

راستی با اشاره به طرح ایجاد کلینیک صنعت در شهرک شکوهیه اظهار کرد: به دنبال تشکیل این کلینیک در شهرک شکوهیه هستیم و ساختمانی در این راستا در حال خریداری است، همچنین به دنبال استقرار آزمایشگاه‌های مرتبط در این ساختمان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بسته‌های پیشنهادی سرمایه گذاری استان قم توسط دانشگاه‌های استان تهیه شود تا بتوانیم که سرمایه گذاران را به قم جذب کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار