فرمانده انتظامی قم گفت:سال گذشته 96 هزار و 110 جلد گذرنامه در استان صادر شد که از این تعداد 8 هزار و 150 جلد مربوط به طلاب حوزه علمیه قم بود.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از مدیریت گذرنامه و اتباع استان قم، افزود: دراین راستا توسط دفتر نمایندگی عراق در قم 72 هزار روادید برای اربعین حسینی(ع) صادر شده است.

وی درادامه به آن دسته از مسافرانی که قصد دارند در اربعین حسینی(ع) به کشور عراق سفر کنند، توصیه کرد: در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده بر رسیدگی فوری و سرعت عمل کارکنان گذرنامه به ویژه نسبت به اتباع و مهمانان خارجی تاکید کرد.

وی سپس توسعه کمی و کیفی مدیریت گذرنامه را از نظر منابع انسانی و تجهیزات فنی مورد تاکید قرار داد و تعامل سازنده با سایر سازمان هایی که همکاری اداری و روشی با گذرنامه دارند را مانند اداره اتباع استانداری و سازمان های اطلاعاتی خواستار شد.

مجتبایی همچنین آمار صدور گذرنامه در سال گذشته را قابل توجه دانست و بر تلاش مدیریت اداره گذرنامه پلیس برای آمادگی هر چه بهتر برای صدور گذرنامه های مورد نیاز زائران اربعین حسینی(ع) تاکید کرد.

وی در ادامه با هشدار به افرادی که از گذرنامه های دیگران استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از گذرنامه افراد دیگرجرم است و مجازات قضایی به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: زایرانی که در مرز های چذابه، شلمچه و مهران در اربعین سال گذشته گذرنامه آنها اخذ و توقیف شده است، می توانند برای رسیدگی به اراده گذرنامه استان قم مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار