معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری جشن دهه کرامت، گفت: جشن بزرگ دهه کرامت در شب میلاد و عصر روز میلاد در میدان آستانه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جهانگیرزاده با اشاره به طرح سفیران کریمه اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در دهه کرامت از سوی اداره بین‌الملل اجرا خواهد شد، ارسال پرچم به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، هند، پاکستان، استرالیا و غیره خواهد بود، که سبب ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان سراسر دنیا خواهد شد.

وی برنامه سفیران کریمه استانی را مدنظر قرارداد و افزود: اجرای برنامه سفیران کریمه استانی از سوی حرم مطهر و مدیریت معارف قرآن و عترت در امام زادگان، بیمارستان‌ها، ندامتگاه‌ها و سایر اماکن ازجمله دیگر برنامه‌هایی بوده که در دهه کرامت اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری جشن دهه کرامت، عنوان کرد: جشن بزرگ دهه کرامت در شب میلاد و عصر روز میلاد در میدان آستانه برگزار خواهد شد.

جهانگیر زاده خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از طرف آستان مقدس به افرادی که نام آن‌ها معصومه، رضا و سایر القاب منتسب باشد لوح یادبود اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در دهه کرامت از سوی روابط عمومی تبلیغات اسلامی قرارگاه مردمی کرامت برپا خواهد شد که در این قرارگاه به مناسبت دهه کرامت ایستگاه‌های صلواتی و ایستگاه‌های فرهنگی دایر می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار