آیت‌الله مکارم‌شیرازی:
مرجع تقلید شیعیان گفت: در شرایطی که کشورهای اسلامی در آتش اختلاف می‌سوزند و مسلمین در برابر هجوم بی‌رحمانه دشمنان احتیاج به اتحاد و همبستگی دارند، بهترین راه این است همگی گرد قرآن‌کریم جمع شوند.
کد خبر: ۴۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، در بخشی از پیام آیت‌الله مکارم شیرازی به جشنواره قرآنی وزارت بهداشت که در استان فارس برگزار شد آمده است: اینجانب به همه عزیزانی که در این جشنواره‌ها و فعالیت‌های قرآنی کشوری به هر نحوی شرکت کرده‌اند، خوش‌آمد می‌گویم. من مطمئن هستم که شما عزیزان با آشنایی با قرآن و تعلیمات حیات‌بخش اسلام راه سعادت و خوشبختی را می‌پیمایید و می‌توانید در آینده، افرادی دانشمند و مؤمن و پاک باشید و به کشور خود کمک کنید. آری آینده کشور به دست باکفایت شما جوانان فرهیخته ساخته می‌شود به‌شرط این‌که در سایه هدایت‌های قرآن گام بردارید.

وی در ادامه تصریح کرده است: قرآن، کلام نورانی خدا و دستورالعمل جاودانی سعادت بشر و حلقه اتصال تمام مسلمین جهان است. در شرایطی که کشورهای اسلامی در آتش اختلاف می‌سوزند و مسلمین در برابر هجوم بی‌رحمانه دشمنان احتیاج به اتحاد و همبستگی دارند، بهترین راه این است که بنا به فرمایش قرآن در آیه شریفه 103 سوره آل‌عمران که می‌فرماید: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» همگی گرد قرآن جمع شوند، زیرا اعتصام به حبل‌الله، همان تمسک عموم به تعلیمات این کتاب بزرگ است و آشنایی جوانان و نوجوانان به این کتاب بزرگ آن‌ها را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش او برای تخریب مبانی اعتقادی و اخلاقی آنان حفظ می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرده است: در پایان به همه شما جوانان عزیز توصیه می‌کنم همه روز آیاتی از قرآن مجید را هرچند تعداد محدودی باشد، بعد از نماز صبح بخوانید، دربارهٔ معنی آن بیندیشید و محتوای آن را در زندگی خود پیاده کنید تا لذت خوب زیستن و آرامش روح را بچشید. برای همه شما از خداوند منان موفقیت، سربلندی، عزت و سلامت روح و جسم مسألت می‌کنم و از همه دست‌اندرکاران صمیمانه تشکر می‌کنم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار