با پیروزی برابر تیم فوتسال مریم؛
تیم پارسا با پیروزی برابر تیم فوتسال مریم قهرمان مسابقات فوتسال بانوان استان قم شد.
کد خبر: ۴۶۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان استان قم یکشنبه شب در سالن شهید رضاییان قم به پایان رسید و تیم فوتسال پارسا با پیروزی در بازی نزدیک برابر مریم به مقام قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات که با حضور ۸ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار شد تیم‌های شرکت کننده به صورت فشرده در سالن شهید رضاییان قم با هم مسابقه دادند که در ‌نهایت تیم‌های فوتسال پارسا و مریم فینالیست شدند.

در دیدار نهایی تیم فوتسال پارسا توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد مریم عبور کند و قهرمان شود در حالی که هر ۲ گل پارسا را در این بازی مریم افروغ به ثمر رساند و تک گل مریم در این بازی بی‌ثمر بود.

حدیثه قره بگلو، مبارکه حسن‌پور، فرنیا شمس نیک، فهیمه عباسی، فاطمه خلیلی، محبوبه علیار، عطیه هادی، زیبا افروغ، اشرف عمادی، صغری طالبی و سپیده مظفری به همراه مریم محمدزاده بازیکنان تیم پارسا را در این مسابقات تشکیل دادند.

هدایت این تیم بر عهده یک مربی جوان به نام مریم محمدزاده بود که به عنوان مربی - بازیکن در این تیم فعالیت می‌کرد و فریضه حاتمی نیز مسئولیت سرپرستی این تیم را بر عهده داشت در حالی که تیم قهرمان با حمایت باشگاه پارسا که از تیم‌های فعال در لیگ فوتسال مردان قم است روانه مسابقات شده بود.

این مسابقات در حالی برگزار شد که فوتسال بانوان قم قرار است امسال در لیگ دسته اول زنان کشور تیم داشته باشد اما وضعیت حامی مالی این تیم هنوز مشخص نیست و باید دید چه شرایطی برای این تیم پیش خواهد آمد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار