مدیرکل تامین اجتماعی استان قم عنوان کرد
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: ۴۳۲ مورد از کارفرمایان استان قم از قانون بخشودگی جرائم استفاده کرده‌اند و موانع پرداخت اقساط و بدهی‌ها برای این افراد رفع شده است تا از بیکاری‌های مضاعف جلوگیری شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، سید مجتبی موسوی در دیدار مدیران تامین اجتماعی استان با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به برخی از دستاوردهای تامین اجتماعی اظهار کرد: شکل‌گیری تامین اجتماعی یکی از برترین دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: مجموعه تامین اجتماعی علاوه بر اینکه در عرصه‌های مختلف نظام‌های مختلفی را دنبال کرده در تامین امنیت تولید اقدامات مطلوبی انجام داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با تاکید بر اینکه مجموع بیمه شدگان استان نزدیک به ۷۵۳ هزار نفر هستند، تصریح کرد: ۹۶ هزار نفر از طلاب زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه ماهانه ۳۷ میلیارد تومان به صورت مستمری بازنشستگان پرداخت می‌شود، عنوان کرد: در مجموع ۶۰ میلیارد تومان از محل دریافت حق بیمه برای بخش‌های مختلف از جمله درمان درنظر گرفته می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه در سطح کشور نزدیک به 43 میلیون نفر بیمه شده‌اند، اظهار کرد: ۴۳۲ مورد از کارفرمایان استان قم از قانون بخشودگی جرائم استفاده کرده‌اند و موانع پرداخت اقساط و بدهی‌ها برای این افراد رفع شده است تا از بیکاری‌های مضاعف جلوگیری شود.

وی از توسعه الکترونیکی فعالیت‌های تامین اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: 98 درصد کارفرمایان استان با مراجعه اینترنتی امور خود را دنبال می‌کنند به همین علت مراجعه به این اداره‌کل دو میلیون بار کاهش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته نزدیک به هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در سطح کشور پرداختی داشته‌ایم؛ سوابق بیمه شدگان در سطح کشور به ویژه قم در بستر سایت تامین اجتماعی قابل دسترسی است.

وی به برخی از ظرفیت‌های فرهنگی و دینی استان قم اشاره کرد و افزود: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم رسالت‌های خود را به شیوه مطلوبی دنبال کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار