مدیر درمان تأمین اجتماعی قم خبر داد
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم بابیان اینکه در درمان سرپایی قم با ۹۹ و نیم درصد اجرای طرح نسخه الکترونیک حائز رتبه دوم کشور است، گفت: این رتبه پس از سپری شدن دو ماه و نیم از آغاز این طرح کسب‌شده است.
کد خبر: ۴۶۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، داوود علی محمدی با اشاره به جایگاه بیمارستان امام رضا(ع) اظهار داشت: این بیمارستان در اعتباربخشی دومرتبه استاندارد درجه‌یک را دریافت کرده است و در حال برداشتن گام‌هایی هستیم که به‌عنوان بیمارستان عالی در سطح کشور تبدیل شویم، همچنین سعی کرده‌ایم که مواد مصرفی خود را از شرکت‌هایی که ایرانی هستند خریداری بکنیم.

وی بابیان اینکه توریست درمانی را به‌عنوان یک بحث اقتصاد مقاومتی مطرح کرده‌ایم، افزود: درحالی که بودجه تأمین اجتماعی در سال گذشته 5 برابر افزایش‌یافته است، سازمان تأمین اجتماعی توانسته به‌سختی خود را سرپا نگه دارد و این کار به‌سختی انجام شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک در سطح استان قم، گفت: با اجرای این طرح خدمات روان‌تر ارائه می‌شود و میزان آزمایش‌های تکراری کمتر شده است و این اتفاقات سبب نزدیک‌تر شدن به کشورهای پیشرفته دنیا است.

علی‌محمدی افزود: در ادامه طرح نسخه الکترونیک طی سه سال آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کارت سلامت را در جامعه رواج خواهیم داد و دفترچه‌های سلامت حذف خواهد شد تا خدمات از طریق کارت سلامت ارائه شود.

وی با بیان اینکه در درمان سرپایی استان قم با 99 و نیم درصد اجرای طرح الکترونیک حائز رتبه دوم کشور است، افزود: این رتبه پس از سپری شدن دو ماه و نیم از آغاز این طرح کسب‌شده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه در سال گذشته 22 هزار بار مراجعه، برای دریافت خدمات دندانپزشکی در استان داشتیم، اظهار داشت: 85 و نیم درصد در بخش بستری رضایت‌مندی را در سال گذشته داشته‌ایم که در کل کشور این میزان رضایت‌مندی قابل‌قبول است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم بابیان اینکه سال گذشته در درمان مستقیم حدود یک‌میلیون مراجعه پزشک داشته‌ایم، افزود: 590 نفر به ارائه خدمات به این میزان مراجعه می‌پردازند، پزشکی که بالای 40 بیمار را ویزیت می‌کند میزان خطای او نیز افزایش می‌یابد، و باید توجه جدی به این مسئله داشته باشیم چراکه میزان مراجعه بیمار در استان به پزشک متخصص و فوق تخصص 11 بار در سال است که مراجعه بسیار بالایی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار