رئيس هیأت‌ گلف استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌ گلف استان قم از اعزام تيم مردان قم به رقابت‌ با مدعيان كسب مجوز صعود به ليگ برتر گلف باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون گلف شاهد برگزاری مسابقات سال 1396 لیگ دسته اول گلف مردان کشور به میزبانی هیأت‌ گلف استان اصفهان و در زمین گلف نقش‌جهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته اول گلف باشگاه‌های کشور به میزبانی زمین بازسازی شده نقش‌جهان در حالی برگزار می‌شود که تیمی متشکل از سه گلف باز با تجربه به نمایندگی از هیأت‌ گلف قم راهی این رقابت‌ها شده و نسبت به موفقیت آنها امید زیادی داریم.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم اضافه کرد: رقابت‌ تیم‌ها و گلف‌بازان شرکت کننده در دوره جدید مسابقات گلف دسته اول گلف باشگاه‌های کشور از امروز تا 25 تیر ماه به میزبانی اصفهان به انجام خواهد رسید و تیم قم متشکل از سیدمحمد علویون، حمید منصوری و علی منفرد در این پیکارها حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: هشت تیم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول گلف ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و بر این اساس تیم هیأت‌ گلف قم با تیم‌های هیأت‌ چهار محال و بختیاری، کرمان، لرستان، گلستان، هندیجان و دو تیم از استان اصفهان برای کسب عناوین برتر مسابقه می‌دهد.

دلاوری عنوان کرد: در پایان این دوره از پیکارها، دو تیم برتر جواز حضور در مسابقات لیگ برتر گلف مردان ایران را کسب خواهند کرد و با توجه به اینکه سه تن از چهره‌های با تجربه و میدان دیده گلف قم عضو تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند، امیدواریم که با دست پر از این مسابقات بازگردند.

وی با بیان اینکه قم گلف‌بازان خوبی دارد و شایسته داشتن یک تیم در لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور هست، تصریح کرد: با هدف رشد و توسعه این رشته و همچنین دیگر رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌ گلف نظیر به‌کاپ، وودبال و مینی‌گلف برنامه‌های متنوعی در نظر داریم.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر گلف از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود، ابراز کرد: با همگانی کردن رشته گلف و تلاش برای جذب علاقمندان به این ورزش به دنبال ایجاد تحول در حوزه قهرمانی رشته گلف هستیم، ضمن اینکه جا دارد از حامیان مالی این رشته نظیر سوهان خودکار که در لیگ دسته اول از تیم مردان قم حمایت می‌کند، برای پشتیبانی از گلف تشکر کنم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار