مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کنگره شعر کرامت همزمان با ایام میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه دهه کرامت که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد به برگزاری جشن‌های دهه کرامت در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در سه استان فارس، قم و خراسان به شکل جدی دنبال می‌شود.

وی به برگزاری اولین کنگره شعر کرامت اشاره و ابراز داشت: این کنگره از زیر مجوعه‌های کنگره شعر امام رضا(ع) است که در روز پنجم مردادماه با دبیری استاد مجاهدی در قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع کتاب و انعکاس اخبار توسط رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار دهه کرامت نام برد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی در مساجد

همچنین در ادامه این جلسه معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم هم طی سخنانی با اشاره به برگزاری ۳۸ برنامه فرهنگی در محلات و بخش‌های تابعه قم گفت: برنامه‌های دهه کرامت در مساجدی هم که در سطح شهر مزین به نام حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) هستند به صورت ویژه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام محمود نجاریان‌زاده مساجد، کانون شعرا و مداحان و همچنین هیئت‌های مذهبی را از گروه‌های هدف در برگزاری جشن‌های دهه کرامت نام برد و گفت: مسابقات کتابخوانی در مساجد با محوریت ائمه جماعات در این دهه برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار