وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تلاش های مجدانه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۶۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 16 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این همایش از تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر دکتر مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اهدا لوحی قدردانی شد.

در این لوح سپاس آمده است: 

جناب آقای دکتر محمدرضا مظفری
معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
با سلام

تحول در نظام سلامت با سه رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و نیز ارتقا کیفیت خدمات این حوزه اجرا شده تا تحقق سیاست های کلی مقام معظم رهبری و ارتقا مورد انتظار در نظام سلامت را شاهد باشیم.

اگر چه جلب رضایت مردم و رسیدن به این اهداف با فراز و نشیب های فراوان همراه شد، اما علی رغم تمام کارشکنی ها و مخالفت ها، طرح تحول سلامت، امروز با صلابت تر از دیروز خود همچنان استوار، برای کاستن از رنج بیماران می کوشد و اکنون 4 سال است که خداوند توفیق تلاش در راستای تحول خدمت بزرگ انسانی در حوزه سلامت را به ما ارزانی داشته است.

خدای را شاکرم که نعمت خدمت به ایران زمین در سایه ی درایت، تدبیر، مهر و امید و با وجود یارانی همدل چون شما نصیبمان گردید. امید آن دارم که این تلاش و همت در جهت کاستن از رنج بیماران در کارنامه عمل ما ثبت و در روز رستاخیز ما را در مقابل معبود عالمیان سرافراز گرداند.

بدین وسیله از تلاش های صادقانه شما در محقق شدن اهداف متعالی دولت و نظام جمهوری اسلامی در عرصه سلامت قدردانی نموده و سربلندی و سلامتی شما را از ایزد منان خواستارم.

دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار