با پایان رقابت در 3 رده
رقابت‌های هفته پنجم سوارکاری قهرمانی باشگاه‌های استان قم با معرفی نفرات و اسب‌های برتر در سه گروه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۵۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 15 July 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که 44 هیأت‌ ورزشی در استان قم به فعالیت‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی عرصه ورزش می‌پردازند، یکی از هیات‌های فعال در زمینه برگزاری رقابت‌های استانی و تلاشگر در توسعه ورزش، هیأت‌ سوارکاری استان قم است که لیگی منظم نیز دارد.

هفته پنجم مسابقات سوارکاری قهرمانی باشگاه‌های استان قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت‌ سوارکاری قم در رده‌های اسب و سوار مبتدی، رده E و  در رده D بزرگسالان به شکل تیمی و انفرادی برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

این رقابت‌ها در حالی به انجام رسید که سوارکاران ابتدا به بازدید از مسیر پرداختند و سپس به میزبانی باشگاه سوارکاری ماهان که یکی از باشگاه‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بود برای کسب عناوین برتر، رقابتی جذاب و تماشایی با یکدیگر داشتند.

در پایان این مسابقات و در رده اسب و سوار مبتدی عرفان محمدزاده با اسب تاویه به نمایندگی از باشگاه سوارکاری راد بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه هلیا صادق‌پور با اسب نینا از باشگاه سوارکاری ماهان رتبه دوم این گروه را کسب کرد.

در رده E این دوره از مسابقات نیز سوارکاران رقابت جذابی با یکدیگر داشتند و سرانجام این علیرضا محمدی‌چهر عضو باشگاه سوارکاری ماهان بود که با اسب لیلین رتبه نخست را کسب کرد و فرج قاسمی با اسب طاویه به نمایندگی از باشگاه راد به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

در رده C بزرگسالان هفته پنجم لیگ سوارکاری باشگاه‌های قم محسن کبیری با اسب فراری از باشگاه سوارکاری ماهان به مقام قهرمانی رسید، محمد کارخانه با اسب کاپیتان از باشگاه سوارکاری چابک عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و محسن امینی با اسب رامیرز از باشگاه سوارکاری راد سوم شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار