فرمانده سپاه قم:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: کسانی که امروز به اسم اسلام، به اسلام ضربه می زنند، باید از منش شهیدان مدافع حرم شرم کنند و درس بگیرند.
کد خبر: ۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 10 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سردار مهدی مهدوی نژاد در دیدار با خانواده حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری، اولین شهید روحانی مدافع حرم در قم، افزود: کسانی که رفتند از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع کردند و حضرت زینب(س) در صحنه کربلا فرمودند من به غیر از زیبایی چیزی نمی بینیم، ما آن زیبایی را امروز در ایستادگی مردم غیور عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشور های اسلامی می بینیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما نعمتی است و ما از شما خانواده های شهدا هم در قول و هم در عمل درس می آموزیم و در این مسیر که امام (ره) پیش روی ما گذاشت به پیروی از شهیدان گام برمی داریم.

حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری کجوری در 26 خرداد سال 1364 در شهر مقدس قم در خانواده ای مذهبی، علمی و روحانی چشم به جهان گشود؛ این شهید بزرگوار 31 فروردین ماه سال جاری در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه، به شهادت رسید.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) همچنین به همراه جمعی از معاونین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با خانواده شهید قادر علی مفکری، از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد.

سردار مهدی مهدوی نژاد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، اظهار کرد: همه مسلمانان در نقاط مختلف جهان در حال بیداری اسلامی هستند و با تمام وجود در برابر نظام سلطه ایستاده اند تا بتوانند از زیر این چرخ استکبار خارج شوند.

وی ابراز کرد: قطعا اگر اسلام ناب درخشندگی خود را نشان دهد، همه مسلمان و آزادی خواهان جهان به این دین می پیوندند.

وی خاطرنشان کرد: تمام انبیای الهی برای معرفی اسلام تلاش کردند و ما هم امروز وظیفه داریم از آن دینی که پبامبران و امامان وظیفه ترویجش را داشته اند محافظت و حراست داشته باشیم.

مهدوی نژاد بیان کرد: به برکت نور اسلام ناب محمدی مشاهده می کنیم دشمنان اسلام در حال نابودی هستند و جبهه حق به چه سرعتی در حال فتح قله های عزت و سربلندی است.

برادر شهید قادر علی مفکری نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار اسلام است، ابراز کرد: اگر رهبر معظم انقلاب فرمان که نه، اشاره ای داشته باشند، خودمان که هیچ، بچه هفت ماهه خود را فدایی رهبر می کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار