دبير هیأت‌ ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم:
دبير هیأت‌ ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از اعزام ملي‌پوش كاراته قم به رقابت‌هاي المپيك تابستاني ناشنوايان 2017 قهرماني جهان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 12 July 2017
به گزارش تابناک قم، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: اعزام نماینده قم به رقابت‌های المپیک تابستانی ناشنوایان 2017 قهرمانی جهان در حالی انجام می‌شود که به دلیل نامهربانی کادر فنی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران، متاسفانه از بین چهار کاراته‌کای ناشنوای قم که شایسته همراهی تیم ملی در این مسابقات بودند، آن هم با پیگیری‌های هیأت‌ ناشنوایان قم تنها یک نماینده اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه مهدی سعدی تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی کاراته اعزامی ایران به پیکارهای قهرمانی ناشنوایان 2017 جهان است، اضافه کرد: سعدی در کنار دیگر ملی‌پوشان با حضور در تهران، از این هفته وارد اردوی نهایی تیم ملی کاراته ناشنوایان می‌شود.

دبیر هیأت‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی کاراته مردان ناشنوای کشورمان با حضور تعداد 11 کاراته‌کای ملی‌پوش از روز چهارشنبه 21 تیرماه در تهران آغاز می‌شود و سعدی در هر دو بخش کاتا و کومیته نماینده قم است.

وی ابراز کرد: این اردو از سوی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در حالی برنامه‌ریزی شده است که مردان کاراته‌کای ناشنوا خود را برای حضور موفق و پرقدرت در پیکارهای کاراته بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان جهان در کشور ترکیه آماده می‌کنند.

غیاثی با بیان اینکه ملی‌پوشانی از استان‌های البرز، بوشهر، تهران، قم، لرستان، مرکزی و گیلان در این تیم عضویت دارند، افزود: غلام‌علی حیدری نیز به عنوان سرمربی به همراه یوسف گرشاسبی و مجید صافی به عنوان مربیان تیم ملی، کاراته‌کاها را در این رقابت‌ها هدایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ترکیب تیم ملی ایران محمد خدایار از البرز، محمد شایان از بوشهر، میلاد صادق‌زاده، مصطفی حسن‌پور، حمید مهدی‌نژاد، پوریا نیک‌فرجام و محمدرضا هوشیار از تهران، مهدی سعدی از قم، سیداحمد موسوی از لرستان، حسین فراهانی از مرکزی و کامران رضایی‌نژاد از گیلان عضویت دارند.

دبیر هیأت‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم در پایان با بیان اینکه سعدی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته و از کاراته‌کاهای با تجربه قم به شمار می‌رود، اظهار کرد: بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان جهان اواخر تیرماه در سامسون ترکیه برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار