سخنگوی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از جمع‌آوری خطوط بی آرتی در بلوار دل‌آذر قم انتقاد کرد و گفت: این تصمیم کاملاً غیر کارشناسی است.
کد خبر: ۴۵۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 11 July 2017
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان در جلسه شامگاه دوشنبه شورای اسلامی شهر قم که با حضور مدیرکل محیط زیست برگزار شد با اشاره به اینکه هیچ اراده‌ای در سطح مدیریت کلان استان برای مسائل زیست محیطی دیده نمی‌شود، اظهار داشت: ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در قم شمارش شده که هر موتور هشت برابر خودروها آلودگی تولید می‌کند و هیچ اقدام عملی برای مدیریت این‌ها نیست.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا توسعه حمل و نقل عمومی را با ایجاد محدودیت برای حمل و نقل خصوصی پیگیری می‌کنند، گفت: در شورای ترافیک استان قم تصمیم گرفتند خط بی آرتی در بلوار دل آذر جمع آوری شود. این تصمیم کاملاً غیر کارشناسی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: در دنیا همه تلاش در این راست است که محدودیت حمل و نقل خصوصی به حداکثر برسد تا استفاده از حمل و نقل عمومی ارجحیت داشته باشد.

وی با اشاره به جمع‌آوری خط بی آرتی خیابان دل‌آذر اظهار کرد: بعد از زحمات بسیار و فرهنگسازی که شد در شورای ترافیک تصمیم گرفتند که بی آرتی بلوار دل آذر جمع‌آوری شود و این تصمیم نشان‌دهنده عدم توجه به حمل و نقل عمومی در مدیریت استان است.

ذاکریان با بیان اینکه مشکل ترافیک پردیسان با جداسازی خط بی آرتی حل می‌شود، ادامه داد: تا زمانی که مدام خیابان بسازیم مردم را تشویق می‌کنیم که از خودروی شخصی استفاده کرده و آلودگی هوا را تشدید کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
خیابان آذر بدون بی آر تی ترافیک نداشت
با خط بی آرتی ترافیک ایجاد شده و هر نیم ساعت یک اتوبوس حرکت می کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار