در مسابقات کونگ فوی زنان کشور در سنندج؛
مربی تیم کونگ فوی استان قم گفت: بانوان کونگ فو کار قم در مسابقات کونگ فوی زنان کشور در سنندج با ۲ مدال برنز به کار خود خاتمه دادند.
کد خبر: ۴۵۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 11 July 2017
به گزارش تابناک قم، هاجر عبادی اظهار داشت: مسابقات کونگ فوی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان در حالی در سنندج به پایان رسید که حاصل کار تیم پر امید استان قم در این رقابت‌ها کسب ۲ مدال برنز بود.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور تیم‌هایی از تمامی استان‌های کشور در کردستان برگزار شد و دوشنبه به پایان رسید تیم کونگ فوی قم در حالی که مستحق کسب عناوین بهتر بود در ۲ وزن به مقام سوم مشترک رسید و نتوانست صاحب مدال طلایی شود که در انتظار آن بودیم.

مربی تیم کونگ فوی استان قم گفت: در این مسابقات معصومه ترابی در منهای ۵۱ کیلوگرم به طور مشترک با کونگ فوکار خراسان جنوبی سوم شد و برنز گرفت و فاطمه فروزنده دیگر کونگ فوکار قم نیز در منهای ۶۶ کیلوگرم به طور مشترک با نماینده آذربایجان شرقی به مدال برنز رسید.

عبادی بیان داشت: تلاش نمایندگان قم برای موفقیت در این مسابقات قابل ستایش بود اما نتایج کسب شده از نظر من دور از انتظار بود زیرا انتظار داشتم تیم اعزامی قم از ۱۱ وزن موجود این مسابقات، حداقل در ۶ وزن طلا بگیرد البته ما در ۹ وزن، ورزشکار به مسابقات اعزام کرده بودیم.

وی عنوان کرد: ناداوری و بداقبالی و اتفاقات غیرمترقبه نیز بر عملکرد تیم قم اثر گذاشت به طوری که آسیب دیدگی رقیه فرضی و از دست دادن امتیاز در ثانیه آخر در مبارزه نیمه نهایی معصومه ترابی و فاطمه فروزنده بخشی از این اتفاقات بود که می‌توانست به جای ۲ برنز حداقل ۲ طلا برای قم به ارمغان بیاورد.

مربی تیم کونگ فوی استان قم تصریح کرد: رقیه فرضی در وزن ۴۸-، معصومه ترابی در وزن۵۱-، نازنین معتمدی در وزن ۵۴-، معصومه پیرایش در وزن ۵۸-، زهرا احمدی در وزن ۶۲-، فاطمه فروزنده در وزن ۶۶-، فاطمه خرم در وزن ۷۱-، زهره برزوی در وزن ۷۶- و طیبه بهرامی در وزن ۸۱- نفرات اعزامی قم را تشکیل دادند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار