رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی گرد و خاک در استان خواهیم داشت و منشا این گرد و خاک محلی است.
کد خبر: ۴۵۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ 11 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قم قسمتی تا نیمه ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر در ساعت است.

وی ادامه داد: فردا آب و هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است، فردا جهت وزش در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر در ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: امروز کمترین و بیشترین دمای استان 28 درجه و 44 درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دمای قم به 26 درجه و 43 درجه می‌رسد.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: روز چهارشنبه آب و هوای استان صاف از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، در این روز حداکثر سرعت وزش باد در قم بین 40 تا 55 کیلومتر در ساعت است.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه کمترین و بیشترین دمای استان قم 22 درجه و 29 درجه است و طی روزهای آتی شاهد روند کاهشی دما در استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: طی روزهای آتی گرد و غبار در قم خواهیم داشت، منشا این گرد و خاک محلی است و از مناطق شرقی استان به سمت شهر قم می‌آید.

قاضی در پایان با اشاره به خنک ترین و گرم ترین نقطه استان قم خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته خنک ترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب منطقه دستجرد با 25 درجه و منطقه جمکران با 44 درجه بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار