فرمانده انتظامی استان قم خبرداد
از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد و فروشندگان جزء در قم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.90 درصد کشفیات مواد مخدر در قم از پایش‌های اطلاعاتی از باندهای کشوری به‌دست‌آمده است.
کد خبر: ۴۵۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 10 July 2017
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز در مراسم امحا 2 تن انواع مواد مخدر غیرقابل استحصال، با اشاره به افزایش تنوع در مواد مخدر و رده‌های سنی استفاده‌کننده از آن اظهار داشت: تنوع در تولید انواع مواد مخدر و افراد مصرف‌کننده کار مسئولان را سخت و سنگین‌تر کرده است.

وی بابیان اینکه باید در برخورد با معتادان ادبیات و گفتمان خود آن‌ها را به کار برد، افزود: به علت آنکه تنها برخورد با یک نوع مواد مخدر نداریم، باید هوشیارتر وجدی‌تر با پدیده شوم مواد مخدر گام برداریم.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: باید در مقابله، درمان و پیشگیری توازن ایجاد شود، چراکه اگر توازن ایجاد نشود قطعاً با توجه به تنوع مواد و تنوع سنین موفقیتی به دست نخواهیم آورد.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته حدود 7 تن انواع مواد مخدر در قم کشف‌شده است، ابراز کرد: از این میزان 5 تن تحویل دستگاه‌هایی که توانایی بهره‌برداری دارویی از آن را داشته گردید و حدود 2 تن که قابل استحصال نبوده و مصرف دارویی نداشته امروز امحا شد.

مجتبایی این میزان کشفیات را تنها مربوط به قم ندانست و عنوان کرد: 90 درصد کشفیات مواد مخدر در قم از پایش‌های اطلاعاتی از باندهای کشوری به‌دست‌آمده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش معتادان و خرده‌فروشان خاطرنشان کرد: پلیس استان قم تنها تمرکز خود را معطوف به کشف باندهای کشوری و ماشین‌های عبوری نکرده است و در پارک‌ها، بوستان‌ها و محلات پلیس دائماً در حال کنترل است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: برخورد با معتادان تابلو از اقدامات مهم پلیس در سال جاری است، به‌نحوی‌که از ابتدای سال تاکنون بیش از 4 هزار و 200 نفر معتاد و فروشندگان جزء در قم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار