تازه ترین اظهارات مدیرعامل فرودگاه متوقف شده قم:
اگر چند ماه فرصت می دادند فاز نخست فرودگاه به اتمام می رسید و نخستین پرواز انجام می شد، خسارت ریالی وارد شده در مدت توقف ساخت فرودگاه، بسیار بالاست.
کد خبر: ۴۵۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 10 July 2017
به گزارش تابناک قم، شفیعی مدیر عامل فرودگاه قم با انتقاد از حمایت نکردن مسئولان از جذب سرمایه خارجی، گفت: متاسفانه نظر مسئولان استان قم نسبت به احداث فرودگاه و در نتیجه حمایت از سرمایه گذاری خارجی در این طرح مساعد نیست و همین مساله موجب مسکوت ماندن میلیاردها تومان سرمایه شده است.

مدیرعامل فرودگاه قم افزود: اگر چند ماه فرصت می دادند فاز نخست فرودگاه به اتمام می رسید و نخستین پرواز انجام می شد.

وی اضافه کرد: در زمان ساخت فرودگاه قم، یک هزار تن به صورت مستقیم و حدود 2 هزار تن به صورت غیرمستقیم در این طرح شاغل بودند که اگر متوقف نمی شد امروز این تعداد به 15 تا 20 هزار تن رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: خسارت ریالی وارد شده در مدت توقف ساخت فرودگاه، بسیار بالاست.

محمد علی شفیعی گفت: اخیرا شرکت روسی 'رگیون ترانس نفت' برای سرمایه گذاری درطرح های مختلف از جمله فرودگاه بین المللی قم و هتل و هواپیمایی ارم متعلق به شرکت ارم کیش اعلام آمادگی کرده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه این مساله مانع سرمایه گذاری شرکت روسی در این طرح شده است، با این وجود آنها علاقه مند هستند در صورت برطرف شدن موانع کار و فراهم شدن شرایط مساعد در فرودگاه سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: علاوه بر روس ها، شرکت های چینی، ترکیه ای و شرکت هایی از برخی کشورهای دیگر نیز برای سرمایه گذاری در هتل سازی ابراز تمایل کرده اند که امیدواریم با حل مشکلات و موانع بتوانیم سرمایه های خارجی را جذب کنیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار