برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال
اسامی نهایی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شد. این تیم یکی از دو نماینده شهر قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 28 June 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران از روز سه‌شنبه ششم تیر ماه استارت رسمی آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور زده شده است، دو نماینده فوتسال استان قم در روزهای دوم و سوم هفته نخست وارد میدان رقابت با حریفان خود می‌شوند.

این در حالی است که با سپری شدن اتفاقات عجیب و قریب و پایان شایعات مختلف مبنی بر حضور یا عدم شرکت کردن برخی تیم‌ها در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سرانجام برگزاری لیگ نوزدهم با حضور 14 تیم قطعی شد و دو نماینده شهر قم با نام هیات قم و آتلیه‌طهران گام به میدان می‌گذارند.

یکی از دو نماینده شهر قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم است که با کسب مقام نایب‌قهرمانی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر شده تا قم برای نخستین‌بار در تاریخ فوتسال دارای دو نماینده در لیگ برتر باشد.

در فاصله زمانی بسیار اندک تا آغاز لیگ نوزدهم فوتسال کشور امروز لیست نهایی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای حضور در فصل 1396 لیگ برتر اعلام شد تا این تیم روز پنجشنبه هشتم تیر ماه در نخستین دیدار خود در قم به مصاف تیم مقاومت قرچک برود.

در لیگ جدید رسول قلی‌زاده به عنوان مدیر عامل و علی مسعودی به عنوان سرپرست همچنان به فعالیت خود در تیم آتلیه‌طهران قم ادامه می‌دهند، ضمن اینکه مسوولیت سرمربیگری این تیم همچنان بر عهده سیدوحید غیاثی مربی موفق این تیم است که آتلیه‌طهران قم را به لیگ برتر آورد.

مربی تیم آتلیه‌طهران قم در لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه های برتر ایران فرید نقش‌بند است و مربی دروازه‌بان‌های این تیم نیز هادی سُلگی خواهد بود، ضمن اینکه مربی بدن‌ساز نماینده قم حسین گنجیان خواهد بود و این تیم نخستین بازی این فصل را هشتم تیر در خانه برگزار می‌کند.

اسامی و شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر:

دروازه‌بان‌ها: محمد دهقان (12) و مسعود ایازی (33)

سایر بازیکنان: مهدی فتحی با شماره (5)، سعید قلندری (7)، میثم ایلانلو (8)، محسن شنوفی (9)، ناصراطمینان (10)، علی ابراهیم‌بیگی (11)، سیدعلی حسینی (16)، روح‌الله ایثاری (17)، هاشم فرج‌زاده (20)، محسن بخشی(21)، محمد قدیمی (23) و طاها نعمتیان (87)


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار