رئيس هیأت دووميداني استان قم:
رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: علي سلامتيان به نمايندگي از استعدادهاي دووميداني قم به مسابقات جهاني دانش‌آموزان اعزام مي‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 24 June 2017
به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی برای اعزام تیم ملی دوومیدانی دانش‌آموزان ایران به پیکارهای جهانی صورت گرفته و حتی پیکارهای انتخابی نیز به منظور شناسایی نفرات برتر برگزار شد که خوشبختانه چند نفر از دوومیدانی‌کاران قم در آن درخشیدند.

وی اضافه کرد: مسابقات ارزیابی منتخبین نوجوانان و دانش‌آموزی دختر و پسر کشور با حضور ۱۳۰ دوومیدانی‌کار با همکاری فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و نمایندگان قم در هر دو بخش دختران و پسران عملکرد خوبی داشتند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم ابراز کرد: در واقع این رقابت‌ها با هدف شناسایی و ارزیابی عملکرد منتخبین تیم نوجوانان کشور و مسابقات دانش‌آموزان جهان به انجام رسید تا ابتدا ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا و سپس ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی دانش‌آموزان مشخص شود.

وی که سرپرست تیم ملی ایران در مسابقات نوجوانان آسیا بود، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها اردیبهشت ماه در تایلند به انجام رسید و محمدرضا اسحاقی دبیر هیأت دوومیدانی قم به عنوان مربی تیم ملی و علی سلامتیان دونده 110 متر با مانع نیز به عنوان ملی‌پوش در این مسابقات حضور یافتند.

رضایی یاد آور شد: علی سلامتیان با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در ماه‌های اخیر در انتخابی‌ها، قهرمانی کشور و مسابقات قهرمانی آسیا داشته، برای همراهی تیم ملی ایران در پیکارهای 2017 قهرمانی دانش‌آموزان جهان نیز انتخاب شده و کمتر از یک ماه دیگر تیم ملی را در سفر به اروپا همراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دوومیدانی دانش‌آموزان جهان در شهر نانسی فرانسه برگزار می‌شود، اضافه کرد: سلامتیان در پیکارهای قهرمانی آسیا یکی از بخت‌های اصلی کسب مدال برای تیم ملی ایران در رشته تخصصی خود بود اما متاسفانه با بدشانسی مواجه شد ولی ان‌شاءالله در مسابقات دانش‌آموزان جهان بهترین نمایش را ارائه می‌کند تا از آنجا سهمیه اعزام به پیکارهای جهانی 2017 در کنیا را نیز کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: سلامتیان در پیکارهای انتخابی تیم ملی اعزامی ایران به مسابقات 2017 قهرمانی نوجوانان آسیا در رشته ۱۱۰ متر با مانع، با ثبت زمان 14 ثانیه و 46 صدم ثانیه موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد و شک نداریم که در پیکارهای دانش‌آموزان جهان نیز عملکرد خوبی خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار