نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح روز عید به امامت آیت الله مقتدایی در مسجد مقدس جمکران اقامه می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 24 June 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی از برپایی نماز عید سعید فطر در این مسجد مقدس خبر داد و اظهار کرد: نماز عید سعید فطر، ساعت هشت صبح روز عید به امامت آیت الله مقتدایی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز عید سعید فطر، گروه‌های ویژه برای دریافت فطریه نمازگزاران در مکان‌های مختلف مسجد حضور دارند و نمازگزاران می‌توانند برای پرداخت فطریه به گروه‌های مسوول مراجعه کنند.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه این مسجد در روزهای پایان ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران امسال برای نخستین بار همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان یعنی (پنجشنبه، جمعه و شنبه ، ۲۷، ۲۸ و ۲۹)، این آیین را برگزار کرد که امروز مغرب به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های مختلف و متنوع معنوی برای بهره مندی هر چه بیشتر معتکفین از فرصت ماه مبارک رمضان در این سه روز پیش بینی شده است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تشکیل حلقه‌های معرفت، صحیفه خوانی(صحیفه سجادیه)، سخنرانی، قرائت قرآن و … اشاره کرد.

حجت الاسلام حسین آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه نخست مسجد مقدس جمکران برای برپایی مراسم اعتکاف، این برنامه تنها برای برادران در نظر گرفته شده است و با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش معتکف، تعداد ۳۰۰ نفر از میان برادران متقاضی برای شرکت در اعتکاف رمضانیه شرکت کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار