در هفته دوم با پیروزی بر نماینده نوشهر
کشتی‌گیران فرنگی‌کار استان قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر و صدرنشینی مسابقات شدند.
کد خبر: ۴۴۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 24 June 2017
به گزارش تابناک قم، امسال تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور یافته و این تیم بعد از پیروزی در در نخستین مسابقه خود از فصل جدید این پیکارها برابر پاس اندیمشک، در دومین دیدار خود برابر تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر نیز به برتری رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته لیگ فدراسیون کشتی، دیدارهای هفته دوم از فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران با انجام چند مسابقه پیگیری شد و در یکی از رقابت‌های مهم برای علاقمندان به کشتی در قم، تیم شهدای مدافع حرم قم برابر زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر صاحب پیروزی شد.

تیم‌های زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر و شهدای مدافع حرم مسابقه‌ای جذاب و تماشایی ارائه کردند و در پایان این رقابت نزدیک و نفس‌گیر، سرانجام برتری پنج بر سه به نفع شاگردان یکی از سه مربی برتر سال 1395 کشتی فرنگی کشور در تیم شهدای مدافع حرم قم یعنی روح‌الله میکائیلی به ثبت رسید.

این دیدار با حضور هادی حبیبی به عنوان رئیس کمیته لیگ، حسن یاری‌نیا به عنوان سرپرست مسابقات، مهدی توکلی نماینده هیأت کشتی استان مازندران، کامران سلطانی‌زاده داور درجه یک بین‌المللی به عنوان سرپرست فنی و بهروز رضاپور داور درجه یک بین‌المللی از هرمزگان، مرتضی زورمند داور درجه یک بین‌المللی از البرز، ‌محمدرضا عطایی داور درجه دو بین‌المللی از آذربایجان‌شرقی و خلیل احمدی داور درجه سه بین‌المللی از تهران برگزار شد.

میزبان این رقابت سالن اختصاصی تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی به عنوان دیداری از گروه نخست مقدماتی فصل جاری لیگ کشتی فرنگی 300 روزه کشور بود و کشتی‌گیران دو تیم در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و نماینده قم مسابقه را پنج بر سه برد.

این در حالی است که تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم در اوزان 59، 66، 75، 80 و 98 کیلوگرم موفق به شکست حریفان خود در تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر شد و تیم حریف نیز با درخشش کشتی‌گیران اوزان 71، 85 و 130 کیلوگرم به سه پیروزی در این دیدار حساس دست یافت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار