مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم:
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با تاکید بر اینکه نباید در حمایت از ورزش بانوان تبعیض قائل شویم، گفت: اکنون وضعیت ورزش بانوان استان مطلوب نیست و باید برای تیم‌های ورزشی بانوان برنامه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۴۴۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 21 June 2017
به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم باید برای بانوان برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشد، اظهار کرد: در سطح استان برای ترغیب و تشویق بانوان و ارائه خدمات ورزشی به این قشر مشکلاتی داریم به همین علت بانوان از نظر سلامت جسمی وضعیت مطلوبی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در حمایت از ورزش بانوان تبعیض قائل شویم، عنوان کرد: اکنون وضعیت ورزش بانوان استان مطلوب نیست و باید برای تیم‌های ورزشی بانوان برنامه ویژه داشته باشیم تا بانوان قمی بتوانند خود را در مسابقات مختلف مطرح کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به اینکه وضعیت ورزش همگانی بانوان در استان قم نیازمند بررسی و بازبینی است، گفت: باید از ایستگاه‌های ورزشی مخصوص بانوان به صورت مستمر سرکشی لازم انجام شود، اکنون در برخی از ایستگاه‌های بانوان وسایل سرمایشی و گرمایشی لازم را وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بوستان‌ها در فصل زمستان کاربرد لازم را برای ورزش همگانی ندارند و در فصل تابستان نیز برای ‌ورزش همگانی صبحگانی و عصرگاهی با مشکلات مختلف داریم و تا کنون هم شهرداری یا مجموعه‌های دیگر هیچ حمایتی از ورزش همگانی بانوان نداشته‌اند.

ظهیری از فعالیت ایستگاه‎‌های ورزش بانوان در بوستان‌های نرگس و ارغوان یاد کرد و ادامه داد: باید طرح جامعی درنظر گرفته تا این ایستگاه‌ها در نقاط مختلف شهر فعال شود و بانوان در عرصه ورزش با مشکلی مواجه نباشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار