رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: در روز پنج شنبه آب و هوای استان صاف و از اوایل شب همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است.
کد خبر: ۴۴۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰ 21 June 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دما در استان قم 22 درجه و 43 درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دمای استان به 23 درجه و 44 درجه می‌رسد.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است، فردا جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز پنج شنبه آب و هوای استان صاف و از اوایل شب همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است، در آن روز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، در روز پنج شنبه حداقل و حداکثر دمای قم 23 درجه و 43 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان قم منطقه جمکران با 45 درجه و سردترین نقطه استان منطقه دستجرد با 21 درجه بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت اخیر کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم 24 درجه و 42 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده گرد و خاک در قم در روز پنج شنبه هفته جاری منشا محلی دارد و ادامه دار نیست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار