در دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم ولی‌الله بیاتی رئیس شورای شهر قم از موافقت شورای عالی ترافیک کشور از خط دو مترو از حدفاصل پردیسان تا فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم، دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ریاست ولیالله بیاتی و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.

داعش جواب گستاخی‌های خود را ببیند 

ولی الله بیاتی  با  تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت  روز جهانی قدس اظهار داشت : مردم ایران یک بار دیگر در روز جمعه با حضور در خیابان‌ها از آرمان‌های مردم فلسطین دفاع خواهند کرد که با توجه به اتفاق‌های روزهای اخیر روز قدس امسال اهمیت دوچندانی خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح فاز جدید بلوار جمهوری اسلامی افزود: از شهرداری قم و تمامی عوامل دخیل در این زمینه نهایت تشکر را داریم و امیدواریم مابقی پروژه‌هایی نیز که در دست اجرا است نیز به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر نیز با اشاره به حرکت قهرمانانه سپاه در حمله به تروریست‌های تکفیری در سوریه گفت : داعش و متحدان او جواب گستاخی  خود را ملاحظه کردند و همه باید بدانند راه پیشرفت و عزت ملت ایران همین مقابله باصلابت در برابر دشمنان است که امیدواریم  بقیه مسئولان نیز از این اقدام سپاه تاسی بگیرند.

5 سال آخر خدمت ملاک پرداخت مزایای بیمه

آتش زر بابیان تمهیدات اندیشیده شده در باب بیمه‌های تکمیلی گفت: بیمه هم باید بر مزایای مستمر و هم مزایای غیر مستمر را در بربگیرد و در حال حاضر مبنای پرداخت حقوق و مزایای بیمه شادگان 5 سال آخر آنان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردی قبل از 25 سال خدمت قانونی خود بنا بر به هر دلیلی مانند فوت یا از کارافتادگی از خدمت‌رسانی خارج شود باید این گونه موارد را به صورت موردی تحت پیگیری قرار داد.

تقسیم برابر مابه‌التفاوت ارزش‌افزوده‌ها بین مالک و شهرداری

محمد رضا ملکی با اشاره به معضل ارزش‌افزوده‌ها در معابر و تملکات شخصی و دولتی تصریح کرد: با توجه به عدم اجرای ماده 101 باید برای ارزش‌افزوده‌ها در حریم کوچه‌ها بین مالک و شهرداری چاره‌اندیشی دقیق‌تری صورت بگیرد.

ذاکریان نیز مبحث کاهش یا افزایش ارزش‌افزوده‌ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در مواردی که با اجرای یک پروژه از سوی شهرداری ارزش‌افزوده یک مکان یا منطقه‌ای افزایش پیدا می‌کند باید ما به تفاوت آن به صورت مساوی بین مالک و شهرداری تقسیم شود.

ملکی نیز در ادامه همین مبحث تصریح کرد: شهرداری باید در اجرای پروژه‌های خود این دقت نظر را داشته باشد که با اجرای یک پروژه بخشی از مردم دارای  منفعت و بی برخی دیگر بی نصیب نمانند.

خط دو متروی قم در آستانه حفاری

بیاتی هم با اشاره به مصوبات شورای عالی ترافیک کشور بیان داشت : خط دوم متروی قم از  پردیسان تا ابتدای فرهنگیان در شورای عالی ترافیک کشور مصوب و به‌زودی اجرا خواهد شد.

سعادت طلب نیز با اشاره به افتتاح فاز جدید بلوار جمهوری اسلامی تاکید کرد : تلاش می‌کنیم تا در آینده این پروژه را به بزرگراه امام علی (ع) پیوند بدهیم تا بار ترافیکی شهر و روند حمل‌ونقل شهری روان تر شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار