عضو شورای شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: تملکات پروژه رینگ ترافیکی جمکران امسال تمام می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر در دویست و سی‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تقدیر از حرکت قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این حرکت پاسخی دندان شکن بر حرکت‌های توطئه‌انگیزانه و تروریستی داعش و اربابانش بود.

آتش‌زر با اشاره به ابعاد مختلف حملات موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به حمله تروریستی داعش به تهران، گفت: امیدواریم دولت‌مردان و مسوولان مملکت از این روش تاسی کرده و با اقتدار با مسائل مختلف برخورد کنند چراکه تنها راه پیشرفت کشور حرکت بر مدار توان داخلی و خودباوری است.

وی با اشاره به پروژه رینگ ترافیکی محدوده مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: ما معمولا در توسعه و تعریض معابر ارزش افزوده‌ای را از املاکی که بخشی از آنها در طرح قرار می‌گیرد دریافت می‌کنیم، چراکه مالکین محدوده طرح‌ها از اجرای این پروژه‌ها منافع زیادی می‌برند که به همین خاطر شهرداری بخشی از این منافع را از آنها دریافت می‌کند.

آتش زر با بیان اینکه تملکات پروژه رینگ ترافیکی جمکران امسال تمام می‌شود بیان کرد: این پروژه در بخش‌هایی از مسیر اجرایی شده و بخشی از تملکات نیز صورت گرفته است و ما به دنبال این هستیم که برای آینده مشکلی به وجود نیاید.

هیچ‌کدام از زمین‌های تملک شده در این محدوده توافق ندارد و با قیمت مشخصی خریداری انجام می‌شود که در نظر داریم ارزش افزوده‌ای نیز از املاک دریافت شود.

وی با اشاره به پیشنهاد در خصوص میزان ارزش افزوده تصریح کرد: با پروژه‌ای که شهرداری اجرا کرده ارزش افزوده بسیار زیادی متوجه املاک شده که به همین خاطر شهرداری بخشی از این ارزش افزوده را از مالکین دریافت می‌کند؛ البته پس از تصویب ضمانت اجرایی آن برای سال 97 است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار