به همت حوزه هنری استان قم
بیست و ششمین محفل طنزپردازان استان قم عصر چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 با حضور سعید طلایی و عباس احمدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، بیست و ششمین محفل طنزپردازان استان قم عصر چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 با حضور سعید طلایی و عباس احمدی برگزار می‌شود.

سعید طلایی که پیش از این نیز به‌عنوان کارشناس در محفل قمپز حاضر بوده است، در میان اهالی فرهنگ طنزپرداز شناخته شده‌ای است. وی نوشتن برای گروه مجلات رشد و برنامه‌های رادیو و تلویزیونی را در کارنامه خود دارد. از جمله آثار منشتر شده‌ سعید طلایی دو کتاب «بوقلمان» و «از جلو نظام» است که کتاب دوم مجموعه شعر طنزی است برای مخاطبان نوجوان.

موضوع بیست و ششمین محفل قمپز «ماه مبارک رمضان» و «آزاد» است و علاقمندان برای قرائت آثار منثور و منظومشان در این محفل می‌بایست آثارشان را تا روز سه شنبه 30 خرداد ماه، به نشانی الکترونیکی Qompoz@gmail.com ارسال کنند.

در قمپز بیست و ششم از پوستر سومین جشنواره طنز مکتوب «سوهان روح» رونمایی می‌شود. همچنین از عباس احمدی و علی مهر برگزیدگان نهمین جشنواره طنز سوره و محمد حسین مهدویان که در دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب یکی از سروده‌های طنزش را قرائت کرد، تجلیل خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در محفل قمپز می‌توانند ساعت 17  و 30 دقیقه روز چهارشنبه 31 خرداد ماه به خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 23، پلاک 8، سالن سوره حوزه هنری قم مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار