نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب مدتی پیش در جلسه خصوصی فرمودند که مردم مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم، مردمی متدین، انقلابی و مستضعف هستند، ایشان بر خدمت رسانی به مردم این مناطق تاکید کردند.
کد خبر: ۴۴۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در مراسم افتتاح پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی که در مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد، با اشاره به حمله موشکی سپاه به داعش اظهار کرد: باید از سپاهیان اسلام تشکر کنیم که پاسخ محکمی به تروریست‌ها دادند، این حمله پیامی به دوستان و دشمنان ایران در منطقه بود.

وی ادامه داد: دشمنان مردم ایران بدانند که فرزندان این سرزمین برای دفاع از حقوق خود نیاز به اجازه هیچ نهاد بین المللی ندارند، حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای تروریست‌ها همچون آل سعود و رژیم صهیونیستی بدانند که نمی‌توانند با ملت ایران شوخی کنند و هر اقدامی با پاسخ قاطع مواجه می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مرکز اصلی تروریست‌ها در سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت و تصاویر اصابت این موشک‌ها توسط پهپادها فیلمبرداری شد، این حمله موشکی اقدام بزرگی بود و نمایندگان مجلس از این کار سپاه حمایت می‌کنند.

امیرآبادی با اشاره به اولویت شورای پنج شهر قم اظهار کرد: امیدوارم که اعضای شورای جدید با روحیه جهادی، کارهای بزرگی را انجام بدهند و بر هزینه‌ها دقت کنند تا بتوانند با یک مدیریت مالی خوب و برنامه ریزی، شهر قم را اداره کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته 700 میلیارد تومان از طلب شهرداری قم از مجموعه دولت محاسبه شد و شهرداری توانست که این بدهی را از دولت بگیرد، این یک اقدام بزرگ بود و توقع داریم که بخش زیادی از این پول در مناطق محروم شهر قم هزینه شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس حامی مجموعه مدیریت شهری قم هستند، همچنین نمایندگان بر اجرای خط مترو در قم تاکید دارند، قطار سریع السیر قم هم توسط استانداری پیگیری می‌شود.

امیرآبادی با اشاره به پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی افزود: نمایندگان مجلس بر اتمام این پروژه تاکید دارند و پیشنهاد‌هایی را در این خصوص به شهرداری قم دادند، مردم باید در اتمام پروژه‌ها به شهرداری قم کمک کنند، پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی نیاز به تملک 180 پلاک مسکونی دارد.

وی ادامه داد: اگر بلوار جمهوری اسلامی تکمیل شود، این بلوار به یکی از معابر اصلی شهر قم تبدیل می‌شود و امیدواریم که این بلوار تا پایان سال 97 به صورت کامل به بهره برداری برسد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون در برخی از معابر منطقه دو شهر قم ترافیک وجود دارد که باید این ترافیک از بین برود.

وی ادامه داد: در منطقه نیروگاه از نظر فضای سبز و مراکز فرهنگی کمبود داریم و باید تلاش کنیم که چندین مرکز حوزه علمیه خواهران در این منطقه افتتاح شود، این کار زمینه را برای ایجاد فعالیت‌های فرهنگی در منطقه نیروگاه فراهم می‌کند.

امیرآبادی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص مردم شهر قم اظهار کرد: ایشان مدتی پیش در جلسه خصوصی فرمودند که مردم مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم، مردمی متدین، انقلابی و مستضعف هستند، رهبر معظم انقلاب بر خدمت رسانی به مردم این مناطق تاکید کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد به دنبال ایجاد یک مجموعه فرهنگی و ورزشی بزرگ در منطقه دو است و باید شهرداری و شورای قم زمین مناسبی را در این منطقه در اختیار کمیته امداد قرار بدهد تا این مجموعه احداث شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار