رئيس هیأت دووميداني استان قم:
رئيس هیأت دووميداني استان قم از موفقيت پرتاب‌گر نوجوان قم در كسب سهميه اعزام به رقابت‌هاي دووميداني 2017 قهرماني جهان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: در جریان پیکارهای رکوردگیری تیم ملی دوومیدانی نوجوانان که برای شناسایی نفرات اعزامی به پیکارهای جهانی 2017 به انجام رسید، افتخاری بی‌نظیر برای دوومیدانی استان قم رقم خورد.

وی ادامه داد: رقابت‌های رکوردگیری تیم ملی دوومیدانی نوجوانان با حضور استعدادهای این رشته در مواد مختلف برگزار شد و به لطف خدا، محمدتقی مهرعلی نماینده شایسته دوومیدانی استان قم در رشته پرتاب وزنه توانست یک رکورد خیره‌ کننده را به نام خود به ثبت برساند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: مهرعلی یکی از نخبه‌های دوومیدانی قم در رشته پرتاب وزنه است که با درخشش در این انتخابی، مجوز حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان جهان را به دست آورد تا این رشته به کسب مدال از مسابقات جهانی سال جاری نیز امیدوار باشد.

وی که سرپرست تیم ملی ایران در مسابقات دوومیدانی 2017 قهرمانی نوجوانان آسیا بود، اضافه کرد: در این پیکارها یک سهمیه در کادر فنی تیم ملی با حضور محمدرضا اسحاقی و یک سهمیه در بین نفرات اعزامی ایران با درخشش دوومیدانی‌کار رشته 110 متر با مانع قم یعنی علی سلامتیان داشتیم.

رضایی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی دوومیدانی نوجوانان در کشور کنیا به انجام می‌رسید، خاطرنشان کرد: بعد از گرفتن سهمیه رقابت‌های آسیایی نوجوانان، الحمدلله سهمیه اعزام به مسابقات جهانی 2017 نیز با درخشش محمدتقی مهرعلی نصیب ورزش قم و خانواده بزرگ دوومیدانی قم شد.

وی راجع به دیگر نماینده قم و دلیل عدم حضور وی در مسابقات رکوردگیری تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران، تصریح کرد: علی سلامتیان قرار بود در رشته 110 متر با مانع در این انتخابی به میدان برود اما به دلیل اینکه وی به خاطر عضویت در تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای جهانی دانش‌آموزان مسابقه نداد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در پایان تصریح کرد: در واقع صلاح در این بود که علی سلامتیان برای حفظ سلامتی و ‌آمادگی خود در رکودگیری شرکت نکند، اما چنانچه در مسابقات جهانی دانش‌آموزان رکورد لازم را به دست بیاورد، به مسابقات جهانی نوجوانان نیز اعزام خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار