روز جهانی قدس نمی‌گذارد مسئله فلسطین فراموش شود
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس گفت: نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار تنها در افق مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور پرشور، انقلابی و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در اطلاعیه این نهاد حوزوی آمده است: سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور‌، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانت‌ها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.

در این میان نیز جبهه کفر و استکبار در تلاشی پیگیر سعی در حذف مسئله فلسطین و حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام دارد و با حمایت و تجهیز جبهه تکفیر‌، مزدوران داعشی را به جان جهان اسلام انداخته است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح‌شده است: تروریسم دولتی اسرائیل و نظام سلطه بین‌الملل که آگاهی و بیداری امت اسلامی را مشاهده کرده بود‌، تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و منافع اقتصادی خود در چپاول و زیاده‌خواهی را با در‌گیر کردن منطقه مهم و حیاتی غرب آسیا به خشونت و خونریزی هدف‌گذاری کرد و امروز آتش فتنه در اکثریت ممالک اسلامی و منطقه غرب آسیا با سرپنجه وحشیان داعشی و با آمریت استکبار جهانی در حال رقم خوردن است.

در بخش دیگر این اطلاعیه با تأکید بر اینکه در میانه این آتش و خون، فلسطین همچنان در اوج مظلومیت است امّا روز جهانی قدس نخواهد گذاشت مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود؛ آمده است: روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادى قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون‌ریز و ستمگر و روز فریاد ستم‌خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت و مبارزه در نفی سازش و معامله است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه و عراق اعلام می‌دارد آرزوی تمام مبارزان‌، مجاهدان و همچنین آزادی‌خواهان جهان‌، آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام است‌ و نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار تنها در افق مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید. مردم مسلمان ایران بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، آزادی فلسطین‌، این مسئله دینی و ایمانی را مطالبه خواهند کرد و امت اسلام نیز وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید، ان‌شاء‌الله.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار