برای رقابت در روزهای 21 تا 27 تیر ماه
تیم جوانان هیأت‌‌ والیبال استان قم حریفان خود را در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1396 والیبال قهرمانی پسران کشور شناخت.
کد خبر: ۴۴۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 17 June 2017
به گزارش تابناک قم، با توجه به کارهای خوب و قابل توجهی که در رده‌های سنی پایه والیبال قم انجام گرفته، بازیکنان بسیار مستعدی در والیبال قم وجود دارند که از توانایی و شایستگی عضویت در تیم‌های رده‌های سنی مختلف والیبال قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برخوردار هستند.

این در شرایطی است که نتایج بسیار خوب و موفقی که تیم‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران و دختران قم در رقابت‌های سال 1395 والیبال قهرمانی کشور کسب کردند، نشان داد که کار روی رده‌های پایه بازده خوبی دارد و می‌توان با این مهم، در مسیر ترقی، رشد و پیشرفت حرکت کرد.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌‌ والیبال استان قم، این رشته برای اینکه از رکود خارج شود به تحول نیاز داشت و با توجه به این موضوع، یکی از مهمترین بخش‌های فعالیت هیأت‌‌ در چهار سال اخیر، ‌کار روی رده‌های سنی پایه بود و بدین‌شکل والیبال قم در مسیر تحول قرار گرفته است.

موضوع حضور تیم‌های هر سه رده سنی پایه والیبال قم یعنی نوجوانان، جوانان و امید پسران و دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفته و اکنون تیم‌های هر سه رده مشغول آماده‌سازی برای حضور در مسابقات سال 1396 قهرمانی کشور هستند.

سال گذشته والیبال استان قم توانست در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر، عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی ایران را به خود اختصاص بدهد، ضمن اینکه در رده سنی امید دختران نیز تیم قم به مقام سوم کشور دست یافت که این دستاورد بسیار مهمی برای والیبال قم به شمار می‌رود.

اکنون بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ فدراسیون والیبال نوبت به حضور تیم والیبال جوانان قم در مسابقات دسته دوم قهرمانی کشور رسیده، رقابت‌هایی که با حضور تیم‌های هیأت‌‌ والیبال استان‌های خوزستان، گیلان، همدان، سمنان، یزد، اصفهان، کرمان، زنجان، قم و خراسان‌شمالی در زنجان برگزار می‌شود.

تیم قم و سایر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا عصر روز سه‌شنبه 20 تیر ماه باید خود را به زنجان برسانند، زیرا مسابقات از 21 تا 27 تیر ماه به انجام می‌رسد و تعداد نفرات تیم‌ها 16 نفر شامل 12 بازیکن متولد 11 دی‌ماه 1379 به بالا، سه عضو کادر فنی و راننده تیم‌ها است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار